-Hoppsi Deisi- Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Hehe...gutten min på snart 3 har en litt dum uvane... Han skal titt og ofte ha hånda si nedi genseren min å holde meg på puppen ! Han gjør det automatisk og gjerne hvis han blir litt sjenert eller bare sitter på fanget... Litt pinlig på offentlige steder og han er ikke lett å få fra det heller Noen som har opplevd lignende kanskje?
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Ja, gutten min har hatt denne (u)vanen. Koselig hjemme, men ikke så koselig når man er blant folk, nei! Han er to år nå, og det er sjelden han gjør det nå lenger. Hadde en kronisk periode da han var ca 1 1/2.
-Hoppsi Deisi- Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 Hehe, ja ikke så gøy på offentlige plasser nei ! Jeg har liksom sagt til han at "det der kan du bare gjøre når vi er hjemme" Så, i dag da jeg satt med han på fanget i en stol på apoteket begynte han med dette. Jeg tok hånda hannes bort, så sier han, høyt og tydelig så klart; Dette gjør vi hjemme ! Guuud så flaut !
-Hoppsi Deisi- Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2008 Ja, gøy etterpå, men ikke der og da
Musemor med tre søte små Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Gutten på 16 mnd drar opp t-sjorten min og sier titt tei, for så å kose puppen. Bruker cup E, så jeg tror han syns de er gode å myke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå