Miss Dynamite Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 burde vel ha trykket på anonymknapp(hadde det bare eksistert,) men jeg tar sjansen og spør her jeg... De siste dagene, har det blitt ganske ømt, litt ubehag der nede... hender av og til det klør, ellers føles det litt "hovent" og rart.. hmm.. Dette har kommet helt plutseli, hva kan det være?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 kan hende at du har fått en liten sopp infeksjon.. veldig vanlig når man er gravid å spess i denne varmen..
Miss Dynamite Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2008 får håpe det bare er no småtteri da.. hmm... og at det kan gå over av seg selv!!
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 hvis du tar det tidlig i forløpet kan det holde med vivag melkesyrevagitorier. så slipper du at det utvikler seg til soppinfeksjon og må ha en canestenkur. disse er også fine å bruke hvis man skulle være plaget med tørrhet i skjeden under graviditet eller amming.
Miss Dynamite Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2008 hmm, hvor får jeg tak i det? aldri hørt om det så.. for aldri vært plaget med noe slikt før..... og ang tørrhet osv, er det ganske så motsatt her..hehe
lise75 Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 ta deg en tur til legevakta. det har jeg gjordt i dag og jeg har akuratt samme symtomene som deg og det viste seg og være soppinfeksjon. ikke farlig men man får en behandlig for det.
Miss Dynamite Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2008 oi såpass! hmm.. men undersøker de deg da? nei...? håper ikke det... hmm..
Reiki 73 Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 du trenger ikke legekonsultasjon for å behandle soppinfeksjon. Gå på apoteket imorgen å spør hvilken kur de anbefaler for gravide, og les nøye hva det står på d du får. Jeg har brukt Laktal, den de reklamerer for på tv en del, og den funker. Hvis symptomene ikke er bedre etter soppbehandling, må du gå til lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå