Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Lurer litt på andres mening her. Syntes dere det er like ''ille'' å røyke en joint en lørdagskveld, sammenlignet med å ta noen øl/vin/drink ? Har ikke barn.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Bruker du et stoff som er ulovlig, er det vel nok sagt? Forøvrig tar du egne valg.Gjør som du vil, så gjør vi andre som vi ønsker. Jeg tar meg heller et glass vin enn å fylle lungene full av skit.
Gjest -<<- Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Ble ikke dette behørig debattert for et par uker siden? Men nei, jeg synes ikke det er "like ille." Jeg synes ikke noen av delene er spesielt ille dersom man ikke har omsorg for en unge der og da. Om man har omsorg for en unge mens man ruser seg, synes jeg både en hel joint eller "noen" øl/vin/drinker høres litt mye ut.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Nei , det er ikke jeg som røyker , det er samboeren min, Jeg er gravid , og bekymret for at han aldri skal klare å slutte. eller at han sier at han har sluttet og heller gjør det bak min rygg....Men har hørt med mange jeg kjenner , og virker som at alle syntes det er likestillt med alkohol.... Mulig jeg er treig og trangsynt... derfor spørr jeg!
Mrs. Bouquet Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Joint? Jeg er så bortreist på det feltet at jeg ikk vet hva en joint inneholder. Hasj kanskje? I så fall nei! For min del holder det at det er ulovlig, det er ikke alkohol.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Alkohol er lov å drikke,dop/joint er ikke lovlig...så sier vel seg selv.Har man barn i hus så er det helt uaktuelt å drikke seg avsindig.
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Til info...ting som kan ha blitt debatert for 2 uker siden behøver ikke å være lest av andre! Man kan være ny her inne osv.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 gjør ingen av delene når jeg har barna, men når jeg er alene kommer det ann på humøret. Joint om jeg vil slappe av, og alkohol om jeg er gira..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå