Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Prøve å ikke ødelegge forrige innlegg Er fra Vestli(Oslo ), men vært mye i Lillestrøm distriktet... Har du ferie nå?
alene pappa Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 aha oki. skal jobba mandag og tirsdag så er det ferie ) tenkte å prøve å finne på noe, men vet ikke helt hva. mulig dyreparken i kr.sand eller ett badeland eller noe. får se hva som skjer. noen forslag? har du ferie nå?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Jepp, har ferie en uke til Vi har vært i dyreparken i sommer, anbefales assa Var kjempefint der, reiste med en venninde så da var det kos. Tok tog ned for å slippe tiden i bil. Tenkte på badeland et sted jeg også, men hvor er det bra? Er alene med ei jente på 3 som er en skikkelig pyse...hehe...kanskje har det fra mammaen??? ;-)
alene pappa Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 tja. usikker på hvor det er bra, men det er mye sånn barnas hotel. regner med det er badeland der. ellers er det jo bø i telemark da. vet det er bra på pers hotel. egen badeavdeling for barn osv, men litt i overkant dyrt da. lyst til å dra til dyreparken, men kjedlig alene. blir litt i overkant ensomt å være på ferie, spes om kvelden å sånn. bruker du msn da?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Ja, har msn men der kommer navnet mitt frem... Har ei som "følger" med på meg her og har ikke lyst til å legge ut adressen her... har du?
alene pappa Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 joda. det har jeg. den er [email protected]
alene pappa Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 ups. feil adresse. den er [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå