Gjest Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 ...og som er fornøyde med den? Kan dere komme med både pluss og minus med denne vogna takk? Og er det noen som vet ny-pris på denne?
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Kjøpte den for 899,- men tror den koster 1599,- i Norge. Den er helt ok, og før jeg visste bedre var jeg veldig fornøyd, nå er den barnehagevogn.. Gde brede hjul, helt flat liggestilling og vendbar med et grep, tar litn plass er pluss. Slarkete og tungvind å trille er minus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå