lillebror er " forsinket" Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Fikk taarer i oynene, men.................... http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07=24/541681.html
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 får ikke opp denne siden jeg:(
alleminesmå Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Tankefult... Hvor dype tanker barn har om livet.. Det er jo vakkert.. stem gjerne: https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#3590
lillebror er " forsinket" Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2008 Prover igjen.... http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/24/541681.html
metaMORfose Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Vakkert! Bildet og teksten sier veldig mye. Det er lov til å forlate livet når man har kjempet så hardt. Og for en nydelig brud han valgte!
Trulte76 Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 stod dagbladet har flyttet siden eller den ikke finnes mere.
lillebror er " forsinket" Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2008 Jo da. Ligger der den. Saa den nettop da jeg var der inne..
Trulte76 Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 den andre linken gikk Bra han sovnet inn med fred over seg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå