Sweet caramel Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Jeg skal:-) Lurer på hvor langt dere er kommet med planleggingen?
Lykkelig mamma,250107 Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 heisann!jeg gifter meg 30mai 09- spennende!!! vi er ganske laidback egentlig, men noen av de "store" tingene er i boks. lokale, kirke, frisør,hmmm- var det noe annet tro? jeg begynner å jobbe igjen snart etter permisjon, så greit å få ting noenlunde ordnet- så er det gjort før det hektiske familielivet begynner:) vi har tenkt på forlovere, men ikke spurt enda.....vet sånn ca åssen jeg har lyst dagen sakl være, men ikke tatt stilling til det endelige resultatet enda:) hva med deg? jeg syns det er moro å tenke på hva som skal skje, men er nok nokså nervevrak når dagen først kommer tenker jeg....er ikke sånn skikkelig komfortabel med all oppmerksomheten:)
Sweet caramel Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 Hei Lykkelig mamma, vi skal gifte oss samme dag vi da, 30 mai:-D Kommer til å ha nervene i høyspenn den dagen jeg også, er heller ikke 100% konfortabel med all oppmerksomheten..! Har heldigvis 2 barn som skal gå sammen med meg opp alteret, så de kommer forhåpentligvis til å ta mye oppmerksomhet fra meg:-) Har bestilt kirke, og fant kjole i går! Den er så fin!:-D Ble veldig spontant egentlig, skulle bare titte, men endte med å kjøpe den ene:-) Første gang jeg har sett på, og prøvd brudekjoler i hele mitt liv, var veldig rar og deilig følelse:-) Ellers så venter jeg utålmodig på å ringe på et sted å leie i morgen, har ingen anelse om det er opptatt eller ei.. Hørte fra andre at vi kke har så god tid til å finne lokalet..! Utenom det så har jeg ikke gjort noe annet enn å velge forlover, og skrevet ned gjesteliste sånn noenlunde. Tenker litt på farger og utseende på inbydelse og slikt, men ikke kommet frem til noe, heller ikke skrevet ned noe. Må vel gjøre det snart, tenker jeg..! Vi får holde hverandre oppdatert da, kanskje den ene hjelper den andre underveis med diverse! :-D
Lykkelig mamma,250107 Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 god morgen!morsomt at jeg akkurat var innpå å sjekket om der var noe nytt på linken- da du akkurat hadde skrevet. er litt moro å lese om andre:) gøy med samme dato, greit å vite om noen som også planlegger på samme dato, ja- vi får holde følge:) kirken vi skal ha, der har de en laaaang midtgang- så det blir mange skritt. åh, gud- får helt sommerfugler i magen! min lille deilige sønn, er nesten 2,5 år da vi gifter oss- så han og min far skal ta følge med meg...men jeg ser jo for meg at lille kompis ikke helt skal skjønne hva han skal gjøre.....har derfor også lurt litt på å ha den minste tanteungen min som brudepike, hun kan evt ta ansvar for ham:) neida, går nok helt fint. vi har og skrevet ned gjester, men for se hvem vi ender opp med. alltid noen usikre...jeg har mye større familie enn samboeren min, så blir litt skjeivt fordelt....menmen, sånn er det jo. i tillegg vil jeg ha mange venner:) håper det blir en skikkelig livlig gjeng- og fest:) har så lyst å ha liljekonvaller, enten i buketten- eller i oppsats på bordet, men mulig at de allerede er ferdige for mai når den 30. kommer...vi får se! ellers syns jeg alle har rosa, så jeg har mulig heller lyst på noen lillatoner eller blålig....men er så vanskelig- har jo ikke peiling på hva som er bra i mai. for ta meg en tur til blomsterbutikken:) forøvrig, har lyst på solosang i kirken- men så usikker på sang....... jeg tipset søsteren min om songbird da hun giftet seg, og gjett hvem som angret ettterpå- for har jo så lyst på den selv nå....jaja, kan jo det altså, men....innbyd og slikt ahr jeg ikke tenkt på, vet du om noen nettsider....må visst linke meg fram en kveld- og snike etter tips:)ojsann, det blir visst litt tanker dette. nå skal vi bare ta morgenstellet ferdig her, så stikker vi på stranden:) ha en fin dag!
mom-to-be Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Vi skal også gifte oss den 30.mai. Har kommet godt på vei, men nå har det vært stopp i planleggingen i hele sommer, så jeg må vel begynne på igjen snart. Kirke og lokale er bestillt, og kjolen er nylig endelig i boks. Invitasjonene lager jeg selv og har kommet ca halvveis med dem. Gjestelisten er ferdig og bordoppsett er ferdig, men må jo sikkert justeres en del når man vet hvem som kommer da. Menyen er også ganske klar.
fox`y Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 jeg skal gifte meg 9 mai:O) har ordnet kirke og lokale,men allt annet har jeg igjen. gruver meg litt til selve dagen men gutta skal gå før meg opp kirken så d skal gå fint. Liker ikke oppmerksomhet i d hele tatt. men håper d blir en minnerik dag da:O)
mom-to-be Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Jeg er vanligvis heller ikke glad i oppmerksomhet og det desidert værste jeg vet er når folk tar bilde av meg, da jeg er så utrolig lite fotogen. Men akkurat denne dagen gleder jeg meg likevel til oppmerksomheten da det sannsynligvis er den eneste dagen i livet da jeg får lov til å se ut som en prinsesse:-) Og jeg må jo bare håpe på at jeg kommer til å se flott ut og at noe av lykkerusen forhåpentligvis kan bidra til at jeg tar meg bedre ut på bildene også:-)
Siss75 Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Jeg skal gifte meg 23. mai -09! ) Vi har kirke, lokale, forlovere og frisør i boks, men har tenkt og undersøkt litt rundt fotograf og musikk til festen også. Har skrevet en midlertidig gjesteliste, og vært på brudevals kurs! Ellers går det mye i bryllupstanker om dagen, så har mange tanker om mye. Jeg har syntes det har vært for tidlig å forberede for mye enda, men nå er det plutselig mindre enn 11 mnd igjen, og nå tror jeg tida kommer til å gå fort fremover....! Før vi vet ordet av det må invitasjonene være sendt ut. ;o) De skal jeg forresten lage selv, jeg også, men vet ikke hvordan de skal se ut enda. Om en uke skal jeg ha litt ferie, og da skla jeg ta med meg forloveren min og se på brudekjoler! Det gleder jeg meg til, ja! ) Morsomt å følge litt med hverandre, vi kommer nok til å bli stressa til samme tid, og ha omtrent de samme gjøremål i tida framover, tenker jeg. Dette blir nok morro, jenter! )
JuniAnkerHansen Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Jeg gifter meg også 30. mai, som flere av dere andre her Vi har de fleste "store" ting i boks, og syntes det er supert å ha god tid til å bestemme oss for og ordne med detaljene. Blir nok mange turer innom disse sidene for å få tips og idèer underveis i planleggingen
Sweet caramel Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2008 Hei lykkelig mamma, du hadde litt tanker du ja!:-) Det har jeg også, men nå er jeg mest stresset ang lokalet, har et i tankene som jeg må vente heeelt til i morgen med å ringe på...! (Har ventet en uke da, de har hatt sommerferie..) Regner med at det er opptatt den 30 mai, det er jo typisk.. Ellers så har jeg også tenkt på solo sang i kirken:-) Det er skikkelig fint! Den sangen skal jeg notere meg:-) Gøy å høre om dere alle her som skal gifte seg, moro hvis vi alle legger ut innlegg om hvordan 'tilstanden' er, underveis!:-D Viste kjolen min til en venninne isted forresten, og hun syntes den var såååå fin..! Sukk, gleder meg jeg... Tenkte forresten å ta valskurs vi også, fikk utrolig nok mannen her med på det..! :-)
fox`y Skrevet 28. juli 2008 #11 Skrevet 28. juli 2008 Hei:O) koster d mye for et slikt valskurs? å hvilke sanger skal dere ha i kirken? er helt blank jeg. tengte å lage invitasjoner selv oxo men mangler helt energi og ideer fortiden.
~Milly~ Skrevet 28. juli 2008 #12 Skrevet 28. juli 2008 Vi gifter oss 23 mai 09 =) har klart; Kirke Solist til vielsen Lokalet Kokk Serveringshjelp Kjole, sko, veske, slør, tiara, smykker til meg Antrekk til mannen Antrekk til brudepike og brudesven Bordpynt Bestilt byllupskake
Lykkelig mamma,250107 Skrevet 31. juli 2008 #14 Skrevet 31. juli 2008 hei og hå. hvordan går det med dere? kjenner presset litt nå, gud- mye som skal ordnes gitt, og snart begynner tusenlappene begynne å fly:) har ringt rundt til div cateringsfirma idag, men det er vanskelig. har dere tenkt på hva dere skal spise? det finns jo så mye.... får sette oss i tenkeboksen å fundere på hva for noe godt vi skal servere:) føler liksom at alle har det samme i de bryllupene jeg har vært i, men er jo ofte slik.......... nå kommer øyeblikk samboeren min hjem fra nordsjøen, og jeg må vekke mini- for vi sakl på flyplassen:)
0406 Skrevet 1. august 2008 #15 Skrevet 1. august 2008 Ja vi skal gifte oss mai 2009. Har bare lokale og kjolene i boks. Skal begynne å forberede litt mer når ferien er over.
Smaragd gifter seg 30.05.09 Skrevet 1. august 2008 #16 Skrevet 1. august 2008 Jeg skal også gifte meg 30. mai i 2009! Her har vi bare kirken og klokkeslettet klart! Der jeg skal bestille lokale har de ferie enda. Men jeg skal ringe dit 07.08. Så blir spennende og se om det er ledig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå