Gå til innhold

Jeg fødte på 40 min. SLÅ DEN DA!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra fødselen begynte til ungen var ute tok det ca 40 min. og jeg var førstegangs. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med "fødselen begynte"? Vannet gikk? Åpningsrier?

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Fra første rie? føler med deg, høres jævlig vondt ut.

Skrevet

Usj, ingenting jeg ville gått igjennom, nei......

Skrevet

Haha! Har jeg ingen ønske om å slå... Styrtfødsel det da.. Gjør innihelvetes vondt og revner no sykt..

Skrevet

For et duste-innlegg!!! Er dette noe å skryte over liksom...?!

Skrevet

synes ikke det var så vondt,men hadde nesten ikke pause mellom riene:(.....ungen kom på en pressrie, måtte bare sy et par sting

og kan jo legge til at jeg var jordmor selv, fødte alene hjemme.

Skrevet

ok...men nå er jeg ferdig å skryte:)...hadde bare lyst å fortelle det:)

HI

Skrevet

gjeeeeeeeeeeeeeeeeeesp. brukte 25 timer fra vannet gikk på førstemann og 15 timer på andremann. synes det står mer respekt av det.

Skrevet

Slår deg glatt. Jeg fødte på 10 minutter. Keisersnitt.

Skrevet

Oj det var sikkert skummelt. Bra det gikk bra med dere:o)

Gratulerer med baby.

Skrevet

søskenbarnet mitt brukte 46 timer

HI

Skrevet

hehe....angelica...det var kødd....har ikke født på 40 timer...bare syntes det passa så fint inn.....hvordan er formen?

Skrevet

Jeg brukte litt over to timer sist, og syntes DET var i raskeste laget. Etterpå forstod jeg nesten ikke at jeg hadde født... Så det å føde på 40 minutter er faktisk raskere enn det jeg hadde ønsket. Det må være vanskelig å helt få med seg hva som skjer. I hvert fall første gangen! MEN: Det er jo et "luksusproblem". Så lenge man slipper komlikasjoner og det går bra, er man jo tross alt veldig heldig.

Skrevet

Klar for en ny runde=) hehe....

Syntes det var litt drøyt at den lille snella skulle brukt så lang tid hehe=)

Skrevet

Haha! Du er herved slått!;)

Jeg fødte gutten min på 25 minutt fra første rie til han var ute....!

Og ja.. Det var HELT jævlig!!

Skrevet

Gratulerer da! Hvis du synes du hadde en fin fødsel og er stolt av den, så er jo ikke noe bedre enn det :-)

Jeg selv brukte vel omlag 54 timer fra første rie, men ca 1 - 1,5 time fra åpningen var 3 cm. Men ville ikke byttet bort min fødsel med noen andres. Den var unik og spesiell og jeg er stolt av hva jeg presterte.

Skrevet

Tror alle er stolte over hva de presterer når de føder, om de føder på 10 minutter eller 60 timer..;)

HI har med full rett lov til å være stolt av det hun presterte og klarte når hun fødte såpass raskt som du har som fødte på 54 timer om du skjønner;)

Stolt av min fødsel også og hva jeg presterte, og vil for alt i verden ikke være uten den oplevelsen.. Men må ærlig si at jeg håper jeg absolutt slipper å oppleve det igjen at det skal gå SÅ fort...

Fått jordmor følge og slikt nå da selvfølgelig, men hååper på det går noen flere timer ja;)

Skrevet

mente jo ikke at ikke hun hadde rett til å være stolt av hva hun presterte. Da mistolket du meg. Jeg mente bare at jeg var stolt av min fødsel, ikke på grunn av tiden det tok, men fordi jeg syntes at jeg taklet det bra... Hun taklet jo sikkert sin bra også, selv om det gikk fort. Hun var jo alene også, glad ikke jeg var det!

Mener bare at det behøver ikke å være om å gjøre det så fort da... men hvis hun syntes det var bra, så er det jo flott! (men det er også flott om noen som meg synes det var helt ok at det tok lang tid også...)

Skrevet

Åå, ja men da er vi enige:)

Beklager, var nok bare jeg som ikke leste innlegget ditt så godt:)

Men er nok absolutt ikke å annbefale å føde så raskt, uansett, og jeg selv er i alle fall ikke stolt over tiden i den forstand, men stolt over hva jeg og kroppen min klarte og prestere på den tiden likevel, om du skjønner?:)

Men da er vi nok enige da;)

Skrevet

ja, da er vi enige om å være enige :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...