Gå til innhold

Det klikker snart for meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg trenger virkelig virkelig ferie!! har ikke ferie før om 4 uker, og kommer til å eksplodere snart...

jeg jobber med psykisk utviklingshemmede ungdom, og har nå jobbet 5 helger på rad, dvs at jeg bor på institusjonen hele helga.. i tillegg jobber jeg 4 timer hver mandag tirsdag og torsdag. Hele tida med samme ungdom. Stakkars gutten kan da ikke no for at han er syk, men merker at hormonene styrer meg, at ferien er veldig nødvendig og at jeg er utslitt.. jeg tåler rett og slett ikke trynet på den ungen! han irriterer meg bare han er i rommet. og det er så FEIL!!!! jeg VET det er meg og mine hormoner, men der og da, må jeg bite meg i leppa for å ikke eksplodere... snaaaart ferie...snaaaaart ferie!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...

Skrevet

er det ikke n 3 søndager på rad man skal jobbe? Er sånn på aldershjem og sykehjem. At du kan si nei når du har jobbet 3 søndager.

Skrevet

jeg har selv tatt det på meg. FØR jeg visste jeg var gravid, og mens jeg var i stooorform og så masse gode penger rulle inn på konto i august :) jobbinga roer seg heldigvis nå, så da skal jeg ta livet med ro!

men nå er jeg utslitt og agressiv :P

Skrevet

hørt om sykemelding?? ikke rett ovenfor de du jobber med, at du er i det humøret...jobber i helsesektoren selv...

Skrevet

prøver sommerfuglideen først jeg tror jeg :) nå skal jeg kun jobbe 4 timer tirsdag og torsdag til uka, fikk bytta litt internt.. så skal jeg ikke jobbe på en uke! puh.. får vel roa systemet litt da. vil ikke sykemelde meg, for vi er sterkt underbemannet om dagen på jobb, og jeg har AKKURAT fått lønnsøkning og skal til å skrive kontrakt på større stilling fra høsten av. Den stillingen er mindre enn det jeg har jobba nå i sommer, for det har vært ekstremt mye. det blir tirsdag til onsdag hver uke, og to helger i mnd. det skal jeg takle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...