Gå til innhold

noen som vet hva brystløft koster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

pupper skal ikke begynne og henge i en alder av 22 ass:( joda, greit jeg er 2 barns mor, men vil ikke ha hengepupper for det:(

magen kan jeg trene bort, men puppa!!! der må nok kniven til.. hva koster det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det vet jeg ikke, men jeg kunne seriøst trengt det. Dytter denne da:)

Skrevet

Jeg tror du kan få det ganske gratis ass..

Med mindre du har et ideal=barbie..

Fastlegen kan gjøre underverker, om du vil stå på venteliste og være parat det neste året..

Skrevet

jeg vil bare ha de tilbake der de hører hjemme jeg, hehe!!! for jeg bare vet at når jeg slutter og amme nå, så kommer de ikke til og se ut!!

ellers er de store nok, bruker d kupp til vanlig, så er som sagt bare og få de opp igjen, hehe...

Skrevet

Har to venninner som har tatt silicon og saltvann. (altså, en har silicon og en har saltvann) De betalte rundt 30 000.

Skulle tro løft var billigere ihvertfall...

Skrevet

når du er plaget med henge pupper etter en fødsel.så kan man dra til legen, som da hjelper deg videre, med å søke om gratis operasjon av kommunen. 80% blir som regel godtkjent så lenge du har en unge og at det er en plage. så nå er det bare å bestille time hos legen å si at du har vondt i ryggen;)hehe

Skrevet

skal jeg si at jeg har vondt i ryggen selv om jeg ikke har det da? hehe.. er liksom ikke pga ryggen jeg vil gjøre det, er fordi de er så forskjellige(den ene henger mer) og som sagt fordi jeg mener de henger mer enn de skal i en alder av 22:(

sliter med såre brystvorter, og jeg vet jeg burde gå mye og luft tørke de, men jeg har ikke engang lyst til og gå rundt her hjemme uten bh så sambo ser dem, og sann syntes jeg ikke det er riktig at det skal være!

Skrevet

så genialt da....

viste ikke dette jeg..

Har påvist ryggproblemer (speilvendt ryggsøyle), og puppene hviler fint på valkene (nesten hvertfall) har to tette med 14mnd mellomrom...

tror du jeg hadde hatt sjangs??

Skrevet

Kjenner meg KJEMPE godt igjen i det du skriver! Jeg er 19 og enbarnsmor, og endte opp med skikkelig heng etter amming.. har alltid hatt litt heng etter jeg fikk store pupper,men etter amming ble det forferdelig..

Jeg tok nå sist fredag brystløft med protese (silikoninnlegg). grunnen til at jeg også tok innlegg var for å fylle ut volumet :)

DØDSfornøyd! dem strutter som bare det! Nå er jeg nok en stor c! Men før brukte jeg iallefall e... fordi før så *kremt* tøt jo puppen ut på siden eller no om bhen var mindre.... eller så hoppet den ut liksom... =P

måtte rette på bh hele veien...

Det koster faktisk mer med løft enn silikoninlegg... og hold deg fast.. mange tar over 40.000 for dette.....

Jeg var på Oslo plastikkirugi, og betalte 38.000 for dette. Og det er billigere enn andre plasser!

Ikke fordi det ikke er like bra eller no.. men mange plasser tar seg gooodt betalt.

Lykke til! Skjønner deg så utrolig godt! jeg er kjempe fornøyd etter å ha løftet dem!!

Klem!

Skrevet

Derfor AU VONDT I RYGGEN!!!! hehe ;) Det kan hende du får det dekt. jeg er ikke helt sikker. det er jo bare til å dra til legen å høre det;)

Skrevet

Mamma har tatt brystløft, hun betalte 30.000 kr

Skrevet

å herregud, kommer til og bli 60 før jeg føler jeg har mulighet til og ta meg råd til det.. nei, nå skal jeg gå til legen og grine fordi jeg har så vondt i ryggen og føler meg såååå ukomfortabel. hehe

Trur det kan funke, ei venninne av meg fikk magen fikset gratis, pga mye strekk merker, ene og alene fordi hun sa at hun ikke klarte og kle av seg for noen fordi hun følte seg så stygg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...