Månestråle75 Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 I dag er jeg 6 uker og 1 dag på vei i svangerskapet. Merker på kroppen at "noe" er annerledes. Puppene er i ferd med å vokse ut av BHen, dessuten er de ømme. Nesten ubehagelig å ligge på magen. Fra tid til annen kjenner jeg stikkinger i livmoren, nesten som svake menssmerter. Jeg er også trøtt og sliten. Noen dager er bedre ev. verre enn andre. På torsdag lå jeg bare på sofaen hele dagen, fikk meg ikke til å gjøre noen ting. Var så sliten at det verket i hele kroppen. For et par dager siden begynte jeg å merke hormonene. Humøret kan være veldig opp og ned. Plutselig kan jeg bli kjempe trist og lei meg uten grunn. Kan begynne å gråte av de mest banale ting.. Er ikke særlig kvalm foreløpig, men kan føle meg uvel noen dager. Trodde egentlig at jeg hadde få symptomer på graviditeten så langt, men ved nærmere ettertanke, så var det litt alikevel )
Månestråle75 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 Hehe.. Godt å høre at andre har det på samme måten :-)
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 jeg har det også på samme måte. er i min 5 uke, tipper snart over i den 6. jeg er livredd da, for med snuppa var ejg sengeliggende på dette tidspunktet, men nå klarer jeg fint å jobbe om jeg så tar en dag fri for å samle meg dagen etter.. har fysiskt arbeid, så derfor sier kroppen nei til flere dager på rad.. men uansett, nå er ejg bare litt uggen, og kaster ikke opp hver dag engang, skal kanskje ikke klage på det.. men har nå bestemt meg for en ultralyd i uke 8 eller 9 bare for å være sikker på at alt står bra til
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Akkurat som meg:) Men jeg er 4 uker og 5 dager på vei, da, tror jeg.. Humøret mitt er som en berg og dalbane, er glad jeg har en tolmodig samboer:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå