vitrehei Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Er det mange som får dette fettet rundt navle partiet etter man har gått gravid et par ganger? nå er det jo et par år siden jeg gikk gravid, men jeg har altså en god pølse midt på magen. ikke noe på sidene, men liksom en "ball" midt på magen! (nevnes at jeg fikk en del strekkmerker). jeg er helt normal ellers i vekt og kropp. Såg nå i hjemmet at det har kommet en tablett kur som heter 30 days som fjerner magefettet betraktelig. Noen andre råd? utenom å legge seg under kniven -har ikke noe mot det, men det koster jo mye! så må prøve litt andre ting mens jeg spare opp til eventuell fettsuging osv
tvilling mamma 77 Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 ikke tro på alt du leser, he he.. hadde d vært en vidunder kur så hadde jo ingen hatt mage.. trenig å riktig kosthold er tingen.. men er selv en av de som ønsker den letteste veien.. å det har ikke fungert til nå, så magen min er der ennå..
snartmammapåny Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Prøvde 30-days... mamma-pølsa mi er der iallefall enda.. Tror det må hardtrening til jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå