h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Det blir godt etter en intens dag, med jobbing med å skifte ut kjøkken og en utrolig varme...puhuu.... Godt å sette seg ned med godte skåla og pepsi max:)
lillebror er " forsinket" Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Kan jeg godt forstaa. Haaper du faar slappet av og kost deg litt naa da??
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Ja da må du virkelig sette deg med god samvittighet!! Sitter også her med pepsi max, ingenting er så godt som det:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2008 Ja, det gjør jeg når jeg er her inne, da slapper jeg av:) Vanskelig å få lagt barna på riktig tid i disse varme tider...hehe:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2008 Enig i det...hehe:) Ble litt sjokkert når jeg så at det hadde godt 5 flaseker med 11/2 litere her i dag. Vi er 5 personer her fortiden, men likevel......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå