nille_1 Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Jeg synes det er så stille og rolig inni magen , jeg merker kun at den hikker litt og av og at den rører på seg inni her men synes at den er veldig rolig og behagelig. og jeg har ingenting vondt hverken her eller der, eneste jeg merker med graviditeten er at magen er rund som en ball, men hverken presser eller andre ting! Noen andre som har det sånn?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Min har vært stille noen dager han og. Vet ikke om det er pga varmen? Fint du ikke har noen plager, selv plages jeg veldig med beina mine, de er hovene og blir urolige og vonde om kvelden.
nille_1 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 Det er jo merkelig fordi jeg har jo ingenting...... noen andre? eller er jeg helt unik
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Hehe. Er det nr 1? Jeg har to fra før og må ut å gå hver dag i denne varmen, på stranda eller noe annet Får jo aldri hvilt! Pluss at det er så varmt i leiligheta her så kan glemme å få sove før kl.24.
nille_1 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2008 Det er nr 3 og ingen av de andre to hadde jeg det på denne måten, ikke ømme pupper, men det har kommet ut litt vann så jeg får melk når den tid...! eller det som følger med ett svangerskap, helt ærlig , det er jo som om jeg ikke er gravid annet enn at magen er rund. Jeg klager ikke bare lurer på dette om det er lignende, vet jo at ingen har det helt på samme måten men nogenlunde kanskje? Hvorfor får du ikke hvilt ut ? bare ta en blund det...!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Jeg er alene med barna så de er oppå meg hele tida Men nå er ferien over så nå blir det bhg og sfo til uka Da skal jeg nok få hvilt meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå