Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele dag har jeg hatt sterkt nedpress, er helt øm mellom bena og det føles som gangsperre. Jevnlig kommer det murringer i korsryggen og stikking nederst i magen, og jeg blir nesten litt kvalm. Men så synes jeg at disse murringene varer så lenge,kanskje opp til 5 min med varierende styrke, ikke ett minutt slik jeg har lest at rier ofte gjør. Og de kommer hvert 20 min, hver halvtime...det varierer så veldig. Men det har pågått i hele dag.

Jeg blir litt sprø av å ikke vite hvilke smerter jeg egentlig skal kjenne før jeg VET at det er rier. Jeg er førstegangsfødende, og føler meg helt blank. Det er jo noe som skjer, men hva? Er det bare modning?

Og junior er kjempeaktiv, men legen sa at babyer ofte er rolige når riene begynner...hm....noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 8 dager på overtid idag og...

Skrevet

Dette kan godt være starten på fødselen, bli ikke forundret hvis ting øker på det neste døgnet.

Skrevet

Kan være modningsrier?

Rier varer vel i gjennomsnitt 1min, jeg hadde ca 30-50 sekunder sist og jm sa de ikke var lange nok for å føde, men ungen kom da fort nok ut ;)

Litt teit å si, men du kjenner det når riene starter!

Sist var jeg helt sikker fordi slimproppen gikk mandag kveld og tirsdag, og onsdag morgen begynte det.

Er hodet festet? Kan hende h*n ligger og stanger ned i bekkenet og trykker på noen nerver også.

Lykke til med fødsel når det skjer!

Skrevet

Hodet er festet, og jeg kjenner veldig godt at han ligger og stanger nedover.

Uff, det er så slitsomt å gå og vente, og det er jo veldig ubehagelig med alle disse murringene. Men det kjennes liksom ikke vondt nok ut enda, ut ifra hva jeg har blitt fortalt om rier.

Takk for svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...