Gå til innhold

Hvor mye tid..

lillebror er " forsinket"

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker dere paa disse sidene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mye tid. Det er avkobling, tidsfordriv og sosialt. Har ikke telt timer og kommer heller ikke til å gjøre det. Håper dere ikke blir lei av meg.

Skrevet

Blir nokk ikke lei av deg:-)

Ser selv at jeg bruker mye mere tid her naa som det har blitt flere bammere. Tidligere var jeg kun innom bim og dim noen ganger i mnd. Har nokk kommet for aa bli her, ja.

Skrevet

egentlig alt for mye.hehe...

sitter et par timer etter frokost, og alt det der.

sitter da å ser igjenom div aviser, og ser på e-post, og inne her og på dib.(koser meg med kaffen da:-))

sitter her vel litt på dagen også om jeg har tid, tar meg 5 min sånn av om til, om dagen....god avveksling fra alt annet..

også litt på kveldene, om jeg orker...men da surfer jeg overalt...hehe...

Skrevet

Alt for mye.. Mannen min sa akkurat til meg at jeg knuste han i antall timer foran data, og han sitter foran data hver dag på jobb i 7,5 timer i tilegg litt på kveldstid men det er ikke så mye. Jeg har fått meg ny laptopp så sitter med den på fanget i stua, så er liksom sosial med han også (selv om jeg som regel ikke hører hva han sier, og svarer i hytt og vær)... Surfer litt på resten av nettet også.. litt facebook litt msn og litt nyheter og sladder.. Men mest her inne og bim og litt dib..

Skrevet

Fordi minsta her er febersyk, har jeg vært altfor mye på dib i det siste, men denna sida sjekka jeg først idag...

Skrevet

Var endel mens jeg gikk gravid, men følte ikke at jeg kom meg inn i "gjengen" her inne. Siden har det blitt mest smuglesing, men nå er jeg litt mer aktiv igjen. Kom vel mest av at terminklubben min gikk over til et annet forum, så jeg følte vel at jeg ble igjen alene her inne. Men nå er jeg her igjen......

Skrevet

Går i perioder med meg... noen ganger veldig aktiv, andre ganger kan det gå måneder i mellom...:)

Skrevet

alt for mye tid;)

Har blitt mer tid her nå etter jeg ble en bammer.

Har pcen på armlenet på sofaen og er sosial og ser tv samtidig da.

Pleier å gå en tur inn om morgenen om jeg ikke har dag jobb. En tur på formiddagen om det er tid(og det er det somregel). en tur etter middag, en tur mens det er barne tv og hele kvelden etter kl 20.00 ca.

Om jeg har jobb får jeg som regel tittet innom 1-2 ganger i løpet av vakta.

Skrevet

Oj - jeg bruker i alle fall mer og mer tid. Så får vi se hvor mye jeg greier når hverdagen setter inn igjen. Denne første uka så har jeg jo vært alene. Men nå er mann og barn tilbake, og det er bare noen dager igjen av ferien.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jeg flyttet inn her for noen dager siden å etter det har jeg vært her EN GOD DEL=)

Skrevet

Jeg er bare her når jeg er på jobb. Har ikke internett hjemme, så det vil si at jeg er her i ca. 7.5 timer med god samvittighet:)

Det er stille på jobben nå, så jeg syns det er koselig å sitte på Dib/barnetmitt og bare "skravle" litt.....

Skrevet

Jeg må inn å kikke litt på dagtid og se om det står noe spennende =)

Men jeg prøver å ikke ta laptopen i fanget he he for da setter jeg meg til vet du.. Så den står på bordet til ungene er i seng, jaffal lillebror.

Setter meg noen ganger ned når storesøster ser film etter lillebror er lagt. Hun kan vel ikke forlange at jeg skal se shrek2 1-2 ganger til dagen i flere uker????

Men når ungene er i seng, så er jeg innom både her og bittelitt på dib og litt rundt på nettet generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...