Keikodragen Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Jeg har en sønn på snart 3. Han har vært tidlig ute med språket og prater så godt som rent. I det siste har han begynt å prate masse "tull" Han kan si ting som: Mamma du er en blisseblassi. Eller så mamma jeg fant en doini(og peke på en pinne) Han kan også synge hele sanger i tulleord selvom han helt fint kan teksten. (synger sangen riktig 2 min. etterpå) Er dette vanlig? Er det fantasien som er flittig i bruk?
Northernlights Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Det er hans egen fantasi som kommer mer på banen, og tøyser og tuller ivei. =o) Artig alder.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Hehe, jada... Sånn er snuppa mi og! Not to worry ) Når vi synger en sang, og ho plutselig finner det for godt og begynne og tulle, så kan ho gjerne synge, f.eks "bæ bæ lille blalalalalalala"..... I dont know
balsam Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 har jeg oxo lurt på... snuppa som er snart 3 har begynt med det i det siste hun oxo.... godt noen spurte!!!! beklager at jeg ikke kan gi deg svar på det du lurte på da...=(
PAVEEL Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 haha, jepp jeg har en og, men han er passert 4 nå da. kan liksom komme med.... jeg: hva har du lyst på til middag? han: tiknablisk haha, el noe sånthaha...tror nok det er pantasien som løper rundt ja;)
Keikodragen Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2008 Hehe godt å høre. Det er jo veldig gøy å høre på tulleriballet hans, men kan jo begynne å lure av og til : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå