mai mammaen til to Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=197125 skikkelit tragisk sak. stakkars foreldre... men jeg må bare legge til en kommentar, når man er å bader med en 5 åring bør man ikke ha øynene på dem hele tiden da?
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Ja, dette var skikkelig tragisk. Etter min mening må man alltid følge med barna på stranda ja. Men nå vet vi jo ikke akkurat hvordan dette gikk for seg, så skal være forsiktig med å uttale seg, eller virke dømmende. Har det nok tungt nok som det er nå, de foreldrene.
mai mammaen til to Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2008 jeg forstod saken slik at de hadde vært å badet og han hadde druknet.. men er jo selvsagt en helt annen sak om moren faktisk ikke var der engang... uansett, stakkars foreldre.jeg har virkelig medfølelse for dem.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Joda, vi foreldre bør ha øynene på ungene våre hele tiden, og det er så annet vi bør og ikke bør, men så er det sånn at de fleste av oss er bare mennesker, og det betyr at vi av og til glipper et lite øyeblikk, eller kanskje litt oftere enn av og til også, skal man være ærlig, og så dessverre, en veldig sjelden gang fører det til at det går galt, fryktelig galt. Og det siste man trenger da er bedrevitere som forteller hva man burde ha gjort.. for det vet man helt sikkert utrolig godt selv. La oss være forsiktige med å dømme andre foreldre for slike ting, for neste gang kan det være hvem som helst av oss som det glipper for lenge nok....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå