neste*gang Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 jeg var tilfeldigvis på en bar igår og da møtte jeg en kjekk mann på 41 som sa at han nettopp var blitt helgepappa og ungen var 2 år... Jeg reagerte noe så negativt på det liksom.. så gammel og så klarer de ikke å få det til... hadde han enda vært 25 og gitt opp med en sånn liten unge... Overreagerer jeg her med fordommer om at jo eldre du blir så bør man jo vite hva en gjør i slike forhold eller kan de være like uheldige uansett alder???? og alt var selvfølgelig mora til ungen sin feil...yeah right...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 du overeagerer. det meste kan skje alle. og at han føler det er hennes feil er jo ganske naturlig. hvem vil skylde på seg selv? spesielt om bruddet er ferskt og såret enda gjør vondt så er det lettere og skylde på andre en seg selv. naturlig er det også
Septemberstjerna og Martine Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Alder har vel ingenting å si på om forholdet fungerer eller ikke..... Regner med at du ikke vet hele historien bak? Men å legge all skyld på mora blir for teit, spør du meg.. Man er alltid to om en sak, selv om den ene kanskje har "mer skyld" enn den andre... Kommer jo helt an på hva som har skjedd dem imellom...
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Synes nok du overreagerte litt ja... Brudd kan vel skje uansett alder.... men tror noen får barn sammen uten helt å kjenne hverandre godt nok fra før(Og nei, mener ikke man skal ta abort av den grunn). Og noen gir opp forholdet for lett... Men, jeg mener ikke at man skal holde sammen for enhver pris altså.
Leirha Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Men tenk om more til ungen vra 25 da og hun som ikke fungerte i forholdet? Men et forhold kan jo ryke i hviken aldre som helst, du er jo ikke garantert stabilitet på den fronten fordi om du blir eldre. Mye kan skje, og i det tilfelle tipper jeg at du ikke hadde fullt innsyn i saken. Et forhold og et brudd har to sider, du snakket med den ene siden, og får litt av hans versjon. Tror nok at jo eldre en blir jo mer prøver en, ihvertfall det jeg føler på meg selv, men det er ikke alltids solskinnsdager. Og det er jo ikke uvanlig at de som ikke er fullt så unge som 25 går fra hverandre, spesielt når barna er voksne. Har selv erfart det med mine foreldre. Kunne fortsatt i det uendelige men jeg tror jeg hlder meg til dette. JEG syns du overreagerer ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå