Gå til innhold

Sjalusi???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme jeg er litt forbanna idag.

Mannen min er på fotballkamp i en annen by,der dattera hans(20 år) bor ,og de er på brygga i byen og drikker nå.

Mor til dattera hans er også der fikk jeg vite.

Jeg har ingen grunn til å være sjalu i det hele tatt,men jeg har en klump i magen for det om..

Mannen min er til å stole på,men jeg irriterer meg grenseløst over situasjonen,fordi hadde det vært meg som var ute med dattera mi,og faren hennes,så hadde det blitt "krig" nesten. Det hadde ikke han takla hvertfall!!

Så "problemet" her er at han ikke lever etter sine egne meninger/regler..

Veldig gøy å sitte på andre siden av landet,hjemme alene og kjede ræva av meg,og vite at mannen min koser seg,ilag med ekskona og drikker uten meg.. Grrrr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er dårlig gjort av han å gjøre det, særlig når han hadde blitt forbanna hvis det var motsatt!

Skrevet

Ja ikke sant...

HI

Skrevet

forstår deg godt jeg...jeg kan også stole på mannen min,men hadde han hatt en eks-kone som han var på byen sammen med hadde jeg også fått en klump i magen:(..

ikke noe gøy for deg:(

Jeg hadde forklart han hva jeg hadde følt,bare si at du stoler på han, men at du synes det er litt ekkelt....forklar uten noe kjefting og smelling, så forstår han deg nokk:)

Skrevet

Jeg tenker nok som så at når en har et barn sammen, så bør en kunne treffes sammen med barnet uten at steforeldre blir sjalu eller blander seg. En mann med bagasje er en mann med bagasje og når du selv sier du ikke tror du har noe å bekymre deg for, så må datterens behov gå foran dine.

Skrevet

Dattera er 20 år,og er ikke noe barn lengre.

og de hadde ikke trengt å sitte på uterestaurant å drikke sammen,han og mora og dattera...

HI

Skrevet

Hey, jeg er 26 år og synes faktisk at det er ganske koselig når mine foreldre treffes. Mannen min er 28 og synes det samme. Voksne menneske tok avgjørelsen om at våre familier skulle splittes da vi var barn, konsekvensene måtte vi ta. Nå når vi er voksne er det viktig for oss å se at de kan komme overens, jeg synes faktisk de skylder oss det. Synes det er tåpelig at han ikke lar deg gjøre det samme, men om jeg leser riktig mellom linjene så er du en del yngre enn han og bruddet mellom deg og eksen kanskje en del ferskere? Med mindre mannen din har et så stort alkoholproblem at han er troendes til å nedlegge eksen på bordet foran datteren så er du bare vanskelig. Følelsene dine kan du ikke kontrollere, men om du ikke er voksen nok til å takle dette burde du kanskje ha funnet deg en yngre mann uten barn fra tidligere. Du sier selv at det ikke kommer til å skje noe, så hva er da grunnen ? At du vil bestemme?

Skrevet

Enten plager det deg, eller så plager det deg ikke. Det at man har forskjellige sårepunkter behøver jo ikke å gjøre at man må holde seg unna alle sårepunkter til begge partnere.

Skjønner forresten at du ikke liker det.

Skrevet

Det går mest på hans holdninger til dette.

Det er det som irriterer meg mest.

Mitt brudd med min eks er for 9 år siden,hans brudd er for 4 år siden.,

Hadde han ikke vært så bastant selv og ikke hatt så sterke meninger om det å være sammen med en eks for å hygge seg,på en uterestuarant, så hadde jeg definitivt ikke brydd meg.

Men når han selv er så imot at andre gjør sånn,så blir jeg irritert.

Det handler mest om å leve etter det en mener,viss du er så imot at andre skal gjøre sånn og sånn,så ville det vel være naturlig å ikke gjøre sånn selv.

Det gjelder selvfølgelig mange ting.

Lite konsekvent ifht å slenge ut masse bastante meninger,det gjør meg forbanna.

Skrevet

Det synes jeg du skal la ham høre, eventuelt legg noen planer med eksen og barnet dere har sammen. Han kan ikke nekte ditt barn den gleden. Folk har en rar tendens til å mene at de kan gjøre ting partneren ikke kan "for jeg VET jo at jeg ikke gjør noe galt". Idiotisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...