Gå til innhold

Hvorfor er det så viktig å være pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av pen-tråden. Mange skryter andre opp i skyene om hvor pene de er. De gjør det særlig med folk de liker.

Mener dere at det å være pen er det ultimate kompliment?

Kan dere ikke kalle hverandre kule, tøffe, smarte, snille eller noe slikt? Pen er jo noe overfladisk, hvis du liker meg vil jeg helst bli kalt noe annet enn pen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er man pen får man parre seg med flere og penere partnere og får derfor sine gener videreført, og da gjerne forbedret gjennom partnerns gener. Enkelt min kjære Watson.

Skrevet

Synes bare det er en merkelig form å vise hengivenhet på. For meg er det å si at noen er pen på linje med å si at noen har en fin bil. Det er et overfladisk og betydningsløst komplement.

Jeg går heller ikke rundt å sier til folk "ÅÅååå, næmmen, snuppa, bilen din er aldeles kjempenydeligvakker, altså!", når bilen er helt ordinær..

Skrevet

...er det noen som går rundt å sier det da,....sånn etter ungdomsskolealder mener jeg......????...jeg kjenner ingen....er jeg stygg da....???...FIKK NOE Å TENKE PÅ....FAEN.....

Skrevet

Pene mennesker vil man gjerne smigre, slik at man får være sammen med mennesker som har fått kjøttet fordelt heldigere utover ansiktet sitt. Kanskje kan man da også snappe opp en vakker kvinne å parre seg med. Her er jeg helt enig med Bitch sin avelstenkning.

Mange sier at skjønnhet kommer innen i fra. Det gjør det selvfølgelig ikke. Vi har alle venner som er supergreie, men som ser ut som takras.

Det er overfladisk å gi komplimentet. Men det er enda mere overfladisk å ta det til seg. Dem om det. Det er jo ikke akkurat noe akademisk fora vi er inne på.

Skrevet

Biler kan faktisk være vakre inni. Selv om de ser ut som et helvete.

Skrevet

jeg kjenner på meg at jeg har utrolig pene nyrer....

Skrevet

Dessverre kan man ikke si det samme om levera mi..

Skrevet

levra mi er relativt ok....men jeg betviler at det tyter av beilere der ute til den heller...men gud så jeg håper ovariene mine får napp snart.....helst på noen over min egen "stand" skjønnhetsmessig.....jeg vil ha pene barn.....og legger meg prinsipielt etter lettlurte og sexy menn....

Skrevet

Viktig å få pene barn, da blir de endag pene damer som syntes det er viktig å bli kalt pen på bim. Ringen er sluttet.

Faktisk grenser det til barnemishandling å få stygge barn.

Skrevet

jeg misstenker at alle stygge menn kun har utvikla høy iq for å kunne lure de mest sexy damene i halmen...

Skrevet

Har tenkt på det samme. Det er for eksempel ikke ofte man ser en pen lege. Men så glemmer man det litt på grunn av den store hjernen. Når det kommer til fysikere, kjemikere og matematikere er de stygge som juling hele gjengen.

Skrevet

da må man velge mellom høy kompenserende iq og dårlige fysiske gener men man har jo selvsagt den feite lommeboka dems da til å betale astma medisiner til barna man får med dem samt lettere skjønnhets-justeringer i form av kirurgi.....en annen ting jeg har forundret meg over da jeg har prøvekjørt denne kategorien menn...er at de nesten utelukkenede til tross for mangelfull fysikk har stor pikk.....dette misstenker jeg har noe med å gjøre at de kanskje bare får den ene sjansen til å formere seg....og at leveransen av den grunn må sikres bedre.....

Skrevet

---faktisk fikk jeg meg et nummer av en tannlege sønn engang som studerte biologi....han hadde utrolig stor pikk, astma, allergi og var selvsagt nærsynt....ved siden av dette kunne han opplyse om at han var heldig som hadde allergi fordi han da angivelig hadde mindre sjanse for å få kraft....og i samme slengen spurte han om faren min muligens var mekaniker sånn at han kunne fikse bilen hans....så kunne jeg (hihihihi....hahaha) få lov til å bruke hans far dersom jeg trengte tannlege.....

ganske pinlig seanse igrunn.....kan ikke si den gav mersmak.....

Skrevet

Jeg har ikke prøvekjørt kategorien stygg mann, med stor hjerne. Men nå når du forteller at de kommer med uventet ekstrautstyr ser jeg meg nesten nødt til å forsøke. Hva disse vitenskapsmennene skjuler!

Skrevet

hihi....det kan ikke anbefales......utrolig plagsomt å pule noen med så stor pikk at det er ubehaglig og samtidig få spørsmål om bilreprasjoner....og om dette i er nok....samtidig se på de dersom man har glemt å slukke lyset....men som sagt dette er leeeeeeeeeeeeeeenge side, jeg var ung umoden student kvalitetssikring......og med dagens modenhet går jeg utelukkende etter yngre sexy menn med østeuropeisk økonomi og snekkerkompetanse....

Skrevet

Det er faktisk viktig å huske lysbrytern... men seff ikke om man bruker en østerisk muskelklump som går på redbull og andre midler som får det ene og det andre til å vokse. Og når vi snakker om voks. Det er viktig at mannen har lært betydningen av en god omgang med dette før han får lov å komme nær mine velfriserte deler.

Skrevet

...holder meg til brasiliansk voksing....eller hva dem kaller det......men hadde fått hetta dersom jeg hadde plukka opp en velfisert østeuropeisk snekker.....det er ikke estetikken man går etter om man vil ha seg et fagbrev i håndtverker-nummer.....men for all del.....IKKE SLÅ AV LYSET!!!!!!!!.....

Skrevet

er jo ikke noe negativt å bli kalt pen da. og nei, jeg støtter ikke tråden fordi jeg er blitt nevnt (for det har jeg ikke), men herregud, folk må jo få lov til å si at andre er pene. er jo bare koslig det vel??

• 2 uker senere...
Skrevet

man kommer langt med å være pen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...