Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Hei har akuratt blitt alene med to gutter en pa 8 mnd og en paa 2.5. Hva kan jeg faa av stotte. har igjen et halvt aar av utdanninga mi.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Bor du i Norge(ser bare at noen bokstaver mangler;)), så har du rett på overgangsstønad(ca 10 800,- pr mnd), en ekstra barnetrygd, bidrag fra barnefaren, utdanningsstønad. får du full overgangsstønad, så mener jeg du har rett på et ekstra småbarnstillegg. Stønad til barnepass(både dagmamma og barnehage): 64% av utgiftene minus matpenger. Har du dagmamma, så får du både kontantstøtte og stønad til barnepass. Alt dette er hos NAV trygd. Dette er utenom stipend og lån hos Statens lånekasse. Du kan også ha rett på bostøtte. Det er gjennom kommunen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå