Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var så uheldig å skli og falle ikveld. jeg fikk tattt meg for meg knærna og hendene,men kunne ikke unngå å lande på megn også.. er så utolig engstelig for at noe skal ha gått galt!! bør jeg oppsøke legevakten? kjenner mye liv..men..uansett! hvor farlig er dette egentlig?hvor godt beskytta er barnet? er 36+3...noen andre som har vert uheldig??...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jnå vet ikke jeg hvor hardt du slo deg..men jeg tror ikke d er noe fare for babyen:) den ligger sååå godt beskyttet inne her med vann ,å alt muulig:)d er et godt stykke inn til babyen :)

du kjenner liv ,å d er kjempebra..

Skrevet

visst du greide å ta deg for med knær og hendene, så fikk du vel ikke så veldig kraftig fall på magen?

 

Men føler du deg engstelig så får du ta evt kontakt med lege eller føden og høre hva de sier.

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...