Gå til innhold

utmattende varme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er vanskelig å få noe gjort, men dritgreipappan står på, og det er fint. han har satt opp hele kjøkkenet alene, og skrudd opp skap så vi har noe å putte klærne i. det er fantastisk at han orker å stå på inne i et hus som holder ca 40 varme...

ungene klarer seg bra, de bader og bader, enten i balje på verandaen eller i elva litt lenger bort... mor sjøl, vel jeg får nesten klaustrofobi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei igjen:) hehe jeg måtte stikke av fra innlegget en liten stund - og der var du jo plutselig da jeg kom til bake!!!

Varmt ja...vil du komme og ta en sommerøl - eller rettere sagt et halvt melkeglass - hihihi

Skrevet

Man skal ikke klage på varmen...tenker jeg,men phu..det må være lov til å stønne litt,for dette blir i varmeste laget ;)

Asfalten utenfor blir formbar etter skoavtrykk,kan ikke gå på plankene på terrassen..eller sitte med stumpen bar som minstemann gjorde..og han fikk faktisk forbrenning før vi rakk å ta han vekk.

Satt han i balje med kaldt vann og etter det har shortsen vært på ;)

Når det ikke er til å puste inne,og matlysten er borte og hodet dunker så er det så jeg lengter bittelitt etter kjøligere vær :))

Men nå pakkes bilen for tur sørover til hytte 10 m fra vannet..jipppiii!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...