mamma til 3 søte små Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 har ei jente på 7 år som sliter veldig med å få med alt når hun har bæsjet. har prøvd å vise henne og forklare hva hun skal gjøre og at hun må bare prøve å tørke flere ganger enn bare en.. men det hjelper ikke. hun synes det er pinlig selv også for er hun borte og det ligger litt i trusa blir det jo lukt... hva kan jeg gjøre for å hjelpe henne?
mamma til 3 søte små Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 ja hun bruker det når hun er hjemme, men kan ikke ha med seg det når hun er på skolen og borte.. hmm.. syns dette er vanskelig..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Har hun øvet seg lenge? Ja det er vanskelig. Har slitt litt med min gutt også, han har ikke villet gjort det selv, men vi har "tvinget" han siden han nå skal begynne på skolen. Så han har måttet gjort det selv, så har han av og til slurvet og da fått kløe eller vondt, Og det har hjulpet godt på for nå er han veldig nøye. Har hun prøvd med begge armene, kanskje enklere å få til med den ene handa enn den andre? Eller når hun står, sitter på huk eller på do?? Dere har sikkert prøvd ut de forskjellige ting, dette var bare de tingene som datt inn i hodet på meg..
mamma til 3 søte små Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2008 hun har prøvd selv siden hun begynte på skolen for et år siden, noen ganger går det veldig greit, men andre ganger får hun ikke med alt. når hun er hjemme må hun tørke selv først også ser jeg over etterpå, det virker som problemet er at hun tørker det liksom utover og ikke får det med på papiret... noe ikke alt og da blir hun sår. men det tipset om å sitte på huk har jeg ikke prøvd så det var lurt takk!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Bare hyggelig å være til hjelp:) Håper det ordner seg... Min liker heller ikke når han ikke får med alt, får vondt, lukter, er redd folk skal le av han, men har gått bra i det siste. Jeg er spent til skolestart. Må liksom klare alt alene da plutselig..
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Samme problemet her, med gutta på 7 og 8... Begynner å gå bedre nå da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå