*min lille sin!* Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 er så stille rundt meg , flytta ned hit til vestfold for jeg møtte mannen i mitt liv, har bodd her nede i 2 år ca og ingen venner enda... savner at noen ringer å lurer på om jeg blir med på shopping eller cafe .. at noen kommer innom for å spør om jeg har det bra eller ei ... noen tips til å bli kjent med folk? er 35 uker på vei og har en stesønn på 8 år så vi kommer oss ikke akurat så mye ut.
<3 girls <3 Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 kansje dere kan dra på svangerskapskurs..der møter du folk som er i samme sitvasjon..'eller etter fødselen har vi her barsel gruppe.då får du møte folk som har barn på samme alder. aner ikkje om dere har det der du bor..
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 kjenner til det problemet du nevner.... har fått litt flere venner nå, men de har sitt å holde på med så jeg og savner å ha det sånn som før der jeg kommer fra at vi møttes og fant på ting sammen.... har ikke så mange tips bortsett fra at kanskje du kunne starte en barselgruppe når du har født eller kanskje noen som mannen din eller du jobber sammen med har lyst å bli med ut på kino eller lignende så blir du fort kjent med venner av venner osv.... eller kanskje sette inn ett innlegg om at du søker gode venner i en avis e.l..... har desverre ikker noen super gode forslag må jeg innrømme.... håper det ordner seg for deg for man trenger gode venner:)
*min lille sin!* Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2008 jeg har tenkt på dt , men dt fins ikke her i byggda:(
*min lille sin!* Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2008 samboern min ble pappa da han var 20 år , så han har mista kompisene han hadde før , har kun en kompis igjen som han henger sammen med , men han bor hjemme hos mor å er singel ... hihi kanskje jeg skal mase på han ei dame?? tihi ..
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Hvor i vestfold bor du da? Flytter nemlig dit i begynnelsen av september og gruer meg litt til det...Kjenner jo INGEN der! Skal bare føde her i Bergen så flytter jeg nedover til min kjære:)
ChellBell - har født! Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Jeg har det på samme måte.. Har flyttet fra Oslo til Kristiansand pga mannen i mitt liv.. har bodd her et år nå og føler meg litt ensom kan du si. Jeg er vant til cafélivet, kunne møte venner på kaffe når som helst, lunch eller sushi og her vet de knapt hva sushi er Føler at jenter/kvinner her er litt annerledes enn det jeg er vant til i Oslo, så det er ikke så lett å få venner. Jeg håååper bare at jeg kommer inn i en fin barselgruppe og at det er noen koselig jenter der jeg kan bli kjent med.. Jeg tror nok ikke jeg holder ut så alt for lenge uten venner...
lana<3 Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 Jeg anbefaler deg å ta deg en tur på Bim/ Dib treff. Etter babyen har meldt sin ankomst så har du babysvømming, babykino, åpen barnehage og treff med din barselgruppe.... Jeg har blitt kjent med mange koselige mennesker på denne måten...
Resilience Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 Hei Vestfoldjenter. Hvor i Vestfold bor dere? Hvor gamle? Jeg er Vestfoldjente, har nettopp flyttet hjem igjen til Larvik. Jeg er 27 og er i uke 35.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå