grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 vi har kjøpt d:) kom kjempe godt ut i forbrukerforbudets tester:) åså kan man regulere ryggen på di:)
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Okei Vi vurderer det setet vi også, hadde det til første mann.. men da var jeg ikke noe fornøyd med det.. for han satt så bratt.. men det har jo kommet slik at man kan stille inn basen til setet i bilen.. Så da prøver vi det nok i bilen.. og ser det bra ut så tar vi det;) Mye betalte dere for det? KJøpte dere den trilla man kan feste setet på også?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Vi skal ha det. Har prøvd deti bilen og på trilla flere ganger. Virker veldig bra så tror nok at vi blir fornøyde=)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 Vi har acta graco baby, 2005 modell, og er fornøyde med det. Så det kommer vi til å bruke til nr to også
yasmina Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Vi skal ha Graco med base, har akkurat kjoept det Passer til trilla vi har fra foer saa det litt kjekt
Mrs. Bouquet Skrevet 27. juli 2008 #10 Skrevet 27. juli 2008 Vi hadde akta graco fra 2006 sist. Men det var som flere sier altfor bratt slik at barnet dinglet med hodet. Håpte de nye med regulering av basen skulle være gode, men de er jo kjempestore og klumpete. Syns det fra 2006 var stort og klumpete nok. Så nei, vi skal ikke ha det setet denne gangen. Tar heller ekstrakostnaden for et maxi cosi med isofixbase.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 27. juli 2008 #11 Skrevet 27. juli 2008 Vi har kjøpt Akta graco logico 2007mod. Min svigerinne har hatt samme type sete til sitt barn og er veldig fornøyd,så da tenkte vi at vi skulle prøve det. Hadde maxi cosi forrige gang.
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #12 Skrevet 27. juli 2008 jeg hadde graco 2006 til første mann .. men det var for bratt.. hodet datt framover... så det solgte vi.. Men har hørt at de nye skal være bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå