Gå til innhold

tvunget til å slette babyblog

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min og hans foreldre tvingte meg til å slette babyblogen som jeg hadde laget av lillegutten vår. det kunne være neggativt for han når han skulle søke jobb, måtte ikke eksponere han for sant og masse dårlige argument.... synes jeg...

hva sier dere??!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med samboeren din og foreldrene hans.

Har ingen bilder eller informasjon om babyen vår på nettet.

Skrevet

Trenger du å legge ut fullt navn da?

Min baby eksponeres på diverse andre fora, men ikke her inne, og heller ikke under fullt navn. Kun fornavn! :)

Skrevet

Enig med samboeren din!

Skrevet

Personlig er jeg helt enig med samboern din. Men jeg mener at du faktisk bestemmer 50 % over eget barn. Ser ingen grunn til at han skal ha veto.

Skrevet

Jeg vil ikke si at det er negativt når han skal søke jobb. Det er jo noen år til, og innen den tid er det nok kommet noe nytt og bloggens tid er forbi. Så lenge du ikke legger ut fullt navn, og er påpasselig med hvilke bilder du publiserer, syns jeg ikke det er noe galt i det ;)

Skrevet

hva er så negativt med det? Tror virkelig ikke gutten din sin fremtidige arbeidsgiver bryr seg så særlig hva han gjorde da han va baby? "Nei du dreit deg ut da du var baby!Sånne ansetter vi ikke!" eller "Vi så bilde av deg naken da du var (feks) 6 mnd.Vi ansetter ikke naturister". Tåpelig.hehe.sitter å småflirer litt her. Du trenger heller ikke å legge ut fullt navn og annet personlig hvis du eller samboeren din ønsker det.

Skrevet

Jeg og mannen min er heldigvis helt enige på dette punktet, vi eksponerer ikke ungene på nettet!

Ikke fordi vi er redd for fremtidige arbeidsgivere, men jeg liker ikke tanken på at alle og enhver, kjente og ukjente kan lese og se... Jeg lager godt gammeldags fotoalbum, og fotobøker, de som vil se av venner og bekjente får selvfølgelig det.

Vet vi lever i en "ny tid" og at jeg nok har et gammeldags og litt engstelig syn på dette, antageligvis vil ungene selv legge ut bilder av seg selv når de blir større. Men det er et valg de får ta og stå for selv, jeg eksponerer de ikke på den måten.

Skrevet

Enig med mannen, barn bør få velge selv om de vil legge seg ut på nett når de er gamle nok til å vudere det saklig. Selv har jeg ikke noe liggende ute med navn, ingen ansiktsbilder før han er noen år eldre enn det bildet viser. Det handler både om sikkerhet og respekt.

Skrevet

Har ikke noe med arbeidsmuligheter å gjøre, men jeg synes det er respektløst av foreldre å eksponere barna sine for Gud og hvermann uten at de er gamle nok til å forstå hva det inebærer.

Jeg tenker med gru på om min mor f.eks. hadde laget en sånn søt prinsesselogg av meg... *grøss*

Skrevet

Er det ingen av dere som har hørt om PASSORD?

Skrevet

Bruk kun fornavn og en passordbeskyttet side?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...