Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Hei alle sammen! Holder dere ut i varmen? Jeg er bare veldig nysjerrig på hva slangs seng dere kjøper som deres første seng?! Jeg er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe selv, så jeg håper på litt inspirasjon fra dere!
husmus &2 Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Jeg var også kjempeusikker. Klarte ikke å bestemme meg for hvilken jeg ville ha, ei heller, seng, vugge, kurv. Tre av hver ja takk. Men endte til slutt på en seng fra Ikea. Jeg så plutselig ikke helt poenget med å kjøpe en fra Barnas Hus når de også er i mdf. Ikea er billig så om vi må kjøpe en ny en etter 1 år så er det helt greit. Den blir kanskje litt stor i starten, men vi får se hvordan det går tenker jeg, blir det demonstrasjoner får vil heller tilrettelegge der og da. Vi har muligheten til å låne en kurv til å henge i taket, men jeg blir ikke helt enig med meg selv om jeg liker den ideen eller ikke.
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 Jeg tror nok jeg kommer til å ende opp med en seng fra Ikea selv, gitt! Kjøper du madrass derfra og?
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 jeg har alt fra ikea til amalie på 11 mnd og fikser det meste derifra nå. Det er bare å rulle samme et teppe å ha med barnas hode den første tiden så føler de ikke sengen er så stor når de kommer hjem fra klinikken, da finner de fortere roen. Husk å kjøp overmadrass også. Jeg er kjempefornøyd med det jeg har kjøpt, kjøpte også sengehimmel som hun har over sengen enda.
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Hvis du ikke liker ideen med å lage merke i taket med krok til den kurven å henge i taket så kan du kjøpe leandervuggestativ på barnas hus - da slipper du hull i taket og kan flytte vuggen rundt i huset Vi kjøpte leandervugge til dattera vi har fra før og var kjempefornøyd med den.Pga vi skulle flytte da hun var 4 mind fristet det ikke å lage hull i taket der vi skulle selge og vi droppet å kjøpe sprinkelseng før flyttinga. Brukte vugga med stativ som seng og flyttet den mellom stue og soverom. Nå har vi kommet oss inn i nytt hus og kommer til å ha stativet på kjøkken/stue og krok på soverom og loftstue:)
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Det var tips til husmus 73:)
husmus &2 Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Takk for tips! VIsste ikke at det fantes stativ til den, det gjør valget litt lettere. Syns det er litt synd å "ødelegge" bjelkene her med hull. Og, ja, vi kjøpte også madrass fra Ikea, Sultan Drømma, hvis jeg ikke husker helt feil. Tenker jeg kjøper overmadrass fra Barnas Hus.
Endelig-mamma Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Vi har kjøpt Tarok/Princess springelseng til vår Igrunn helt enkel, men man kan sette bilder av nurket inn, og den er veldig unisex (tarok om det er gutt, princess om det er jente) De selger vel serien på Barnas Hus også tenker jeg, men planen er å ha denne sengen i noen år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå