Snuppa's mamma Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 hvordan går det med dere??? noen tegn?? noen som har testet?? har lyst å teste imorgen men, er vel kanskje litt tidlig da:) men er litt spent, må innrømme det:)
hope84 Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 det gikk som det har gått alle de andre månedene:-( ble negativ test på meg i morges - har IKM den 29/7...
Prinsessemor Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Jeg har ikm 29 julig og jeg testet på el test igår og den slo ut. Glemte å kjøpe g test idag, men jeg har bare litt mensensmerter og maaaasse luft i magen så jeg tror kanskje den sitter nå, håper jeg ikke blir skuffet nå igjen! Lykke til dere begge Klem
Carasnella Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har 1. august:) Tror faktisk jeg skal ta en test i morgen jeg altså!! Lurer på om jeg hadde en festeblødning i sta og nå er jeg helt i hundre!! Hehe:) Men var sikker på at det ikke klaffet denne gangen, siden både jeg og mannen var syke rundt el og hadde derfor kun sex flere dager før. Sist gang testet jeg 3 dager før og fikk en svak positiv test, så er lov å prøve seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå