Musemor med tre søte små Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Jeg var inne på nettbanken og der stod der saldo 26.863,09 og disponibelt 35.166,09. Det er en forskjell på 8.303,-. På konto oversikten fant jeg ingen forklaring, og de eneste pengene jeg venter inn er barnetrygden og kontantstøtten, og det utgjør ikke så mye. Ikke spiller jeg lotto eller lignende heller. Noen forslag
alleminesmå Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 En slik bank vil jeg gjerne ha også.. Du må gjerne stemme : https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#3590
mamman til to gutter Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Seine feriepengere, penger noen skylder deg, snill mann? Hvis du ikke finner noen forklaring, så vil du jo kunne se det etter hvert når beløpet er ferdig behandlet i banken:-)
Musemor med tre søte små Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2008 Nei, feriepenger har jeg fått, ingen skylder meg penger, og mannen har hatt så mange utgifter i det siste så han er det ikke........ Håper det er ferdig behandlet i morgen. Nyskjerrig jeg? Ikke i det hele tatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå