Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Har akkurat fått nummer to og etter at jeg kom fra sykehuset har jeg blitt veldig svak for gråten til nummer en. Vet jo at det slites litt med sjalusi der i gården også videre. Elsdte er 1,5 år. Nå vil ikke størstemann sove og ligger å gråter i senga si, hører jo at det ikke er veldig sår gråt eller noe. Men må kjempe med meg selv for å ikke bare hente opp av senga igjen. Tålte det helt fint før men nå får jeg så vondt av barnet mitt som ligger å gråter. (jeg har selvfølgelig vært innom å gitt smokken og roa ned med gjevne mellomrom. Men nå håper ejg at det er soving der inne snart for vet ikke hvor mye lengre jeg klarer å stå mot nå enda jeg vet at jeg bør/må gjøre det. Er lettere når pappan er her og passer på at jeg ikke gir etter......... vanligvis har vi et barn som sover innen 5 min men idag er det veldig jeg vil ikke og har holdt på i 40 min. UFF
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Huff.. Nei det er ikk lett å høre på.. Det er fryktelig sårt.. =( Har du tilbudt litt vann? Det er jo frykteli varmt i dag, kanskje lille er tørst? Kanskje derfor h*n bruker lengere tid på å sovne også? Min lille er 16 mnd. Han kan ofte våkne på natta å være tørst når det er så varmt som nå, han er også mer urolig om kvelden/natta i denne varmen. Ellers sovner han på noen min. og sover hele natta uten noe trøbbel.. Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå