husmus &2 Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Jeg er uke 26+2 i dag og jeg merker mindre bevegelse nå som det er så varmt. Jeg kjenner han ofte, men det er ikke full ut aktivitet hver gang, jeg regner med det er varmen og regner med at alt er vel... Jeg selv er helt utslått. Noen andre??
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Hei! jeg har det akkurat det sammen. Men kjenner økt bevegelse om kvelden i forhold om dagen. Jeg selv er helt uttslått, når jeg ikke er gravid kan jeg ligge i solen i mange timer. Triks, da deg en avkjølende dusj hvis du blir urolig og er veldig varm, dusj en stund slik at kroppen blir avkjølt. Drikk noe søtt og kaldt etterpå og ligg deg på sofaen og nyt bevegelsene. Det hjelper i alle fall her.
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 babyen min har det akkurat som meg, blir kvikk og opplagt etter en kald dusj eller å ha drukket friskt vann - kanskje ikke så rart når vi deler samme kropp ;o) Dette er nok helt naturlig, tror jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå