Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Butikkene har sikkert endret seg mye på tre år så jeg må ha noen tips her. Skal ha en kjole til å gå i bryllup i. Helst til litt under knærne. Vil også at den skal ha stropper over skuldrene så man kan ha bh til å ha puppestellet i, de lever fortsatt litt sitt eget liv etter amming osv. Hvor bør jeg gå? Hvilke butikker kan jeg finne noe slik. Har ikke tenkt til å bruke mer en maks 4000 (gjerne mye mindre om det er å få tak i). Og gjerne tips om hvor jeg kan få pene sko uten alt for høye heler. Regner med at det blir varmt på mandag, så jeg trenger en plan på hvor jeg skal gå, orker ikke å springe opp og ned og frem og tilbake hele dagen..
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Sadouni Couture - de har de masse kjoler, men du de koster nok fra 4000 og oppover regner jeg med, saa det er kanskje ikke saa aktuelt da. Filippa K har en god del til tider, samme med Spazio (prisene varierer selvfolgelig...) Fresh, Max Mara, Cosmo, Voga, Studio Scarpa, Kemt, Come as you are og Garbo, Kamikaze - alle stedene finner du garantert en god del greie kjoler... Prisene varierer som sagt - noe koster en god del mer, men kan ogsaa finne noe til prisen du etterlyser. Det er i hvert fall litt mer saeregne kjoler som ikke alle har f.eks... Hvis ikke saa er det jo alltid masse kjoler paa Coast, og der er det jo ikke saa veldig dyrt. Sko finner du jo overalt, hehe... Corso Como, Soul, Cille f.eks... Mange av butikkene jeg har nevnt forer jo ogsaa sko.... Hvis du ikke finner noe paa de butikkene, saa vet jeg IKKE hvor du skal finne noe slikt:p
Guri Malla har to små Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Agape, shappa til Sørland, ligger ved Hotell Bristol, en bitteliten kjolebutikk i slottspasasjen (tror jeg det heter) i gata på oversiden av Steen og Strøm, finner også en kjolebutikk på Glassmagasinet, også har Coast mye fint som Siklerotte nevner. Tror ikke disse er så dyre som Siklerotte sine forslag
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2008 Siklerotte .. Fant en kjole ... til slutt.. dvs to.. Kjøpte begge så jeg kan tenke litt på det. Fant begge på Coast. Var vel innom nesten alle nedover Bogstadveien, fant noe av og til som kunne vært noe, men servicen mange steder var ikke stort å skryte av, så jeg ruslet videre. Fant en nydelig kjole fra Versace på Garbo, men det ble litt "mye" kjole. Den var en sånn man legger merke til, og jeg ønsker jo å være litt mer anonym i en slik sammenheng. På Coast var det ei veldig trivelig dame som jobbet :-) Dyktig og ærlig uten å være blærete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå