*månestråle* Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Har hatt vannaktig utflod i noen dager nå, og litt i dag også. Det er ikke store mengder, men nok til at jeg har lagt merke til det liksom, har også "vanlig" hvit utflod i tilegg. Snakket med jordmor på føden i går kveld, og hun sa at siden det er så små mengder er det lite sannsynlig at det er fostervann, men sannsynligvis bare utflod og ingenting å bekymre seg for. Ble veldig beroliget i går kveld, men nå sitter jeg her og bekymrer meg igjen... Er det noen som har hatt vannaktig utflod ? eller evnt som vet hvordan det er å lekke fostervann. Har liksom ikke lyst til å ringe til føden og "mase" heller...Jeg er 21+2 idag.
mamarama og lille banan Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 jeg har det likt som deg, er 27+3. har hatt det sånn i rundt en måned nå. jeg tok det opp hos jm sist, og hun mente at det ikke var nok mengder til at det var fostervann. jeg har også "vanlig" hvit utflod i tillegg. det er så mye at jeg må bruke truseinnlegg. ikke kult, trodde jo jeg skulle slippe å bruke truseinnlegg/bind når jeg ikke har mensen, men neeeida
*månestråle* Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 tusen takk for svar, det var godt å høre har ikke store mengder jeg heller, men skulle gjerne ha sluppet unna ja... bekymrer meg nok litt for mye for det meste..puh., skal prøve å slappe av og nyte sommerkvelden. Ha en fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå