Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett at det er endel som benytter seg av sykemelding når formen er på det værste.

Har hatt ferie nå, og var hos legen forrige uke pga kvalmen. Var kvalm 24/7.Uten at jeg hadde ymta innpå det, eller nevnt jobben i det heletatt så skrev han ut sykemelding til meg.

Jeg begynner 6 om morgen på jobben til uka (jobber skift) og de gangene jeg har våkna 5-6tiden på morgenen nå i ferie, er jeg så si spyferdig. Men får jeg sove til 11-12 så er jeg fin i formen.

Problemet mitt her er vel at jeg får så dårlig samvittighet av å være borte fra jobben bare fordi jeg er kvalm og uvell når jeg skal dra på jobb.

Er det noen som har samme problemet, eller en liten løsning på åssen jeg skal fikse det her? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! sliter også med dårlig samvittighet iforhold til jobben.Er gravid med nr 2 og er kjempe dårlig,like dårlig som jeg var med nr en. er ca11 uker påvei og ble sykemldt på onsdagen.

Kan jo ikke noe for at vi er kvalm og kaster opp,må jo tenke på oss selv og ta vare på den lille.

Har ekstrem svangrskapskvalme og ligger det meste av dagen og blir det som forje gang blir jeg vel ikke bedre for jeg er 6-7 mnd på vei...

Tror det er en kvinne ting å ha dårlig samvittighet,men nå skal vi tenke på oss selv og den lille,og drite i jobben. slapp av og ta vare på deg selv!!!

Skrevet

Er bare straks i uke 9 jeg da.

Men gud så kjedelig at du kanskje ikke blir bedre før i 6-7mnd :/ Den så jeg på som litt lei ja. =/

Det er kanskje en dameting å ha den dårlige samvittigheten, og kanskje spesielt nå i disse sentimentale dagene (hvertfall jeg) :) Jeg får bite i det sure eple å ta det med ro de 4 dagene jeg er sykemeldt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...