C@milla *EMIL* Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Satt til frokost og lurte på hvor vi skulle gå å bade idag. Varmen var jo ekstrem allerede da, og for å ikke snakke om i natt...! Uff tenkte jeg, har lite lyst til å kjøre langt for å bade, når jeg sikkert bare klarer ei lita stund i varmen før jeg vil hjem.. Det beste hadde vært et badebasseng på terrassen sa jeg til mannen... SOm sagt så gjort ) Ut på bassengjakt.. De har mange slike blå ganske billig rundt om, og plantasjen solgte et på 3 m i diameter til 444 kr.. kjempebillig, men synes det var i største laget til terrassen min jeg. Endte opp med et stort barnebasseng på europris til 200 kr, fylte det opp og har tilbrakt hele ettermiddagen i bassenget nå! Det var helt konge!! Bassenget har 3 ringer og er 180 cm eller noe slikt i diam. Jeg og mannen min har nippet til parasolldrinker(jeg brus og han øl). Da kan solen bare fortsette.. kommer til å ligge til bløt hele uka tror jeg;o)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Jeg får ikke LOV av samboer å kjøpe basseng jeg ...... UHUUUU
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Kom akkurat hjem fra butikken selv med et sånt. 2 ringer og 147x25cm, og det kostet bare 69 kroner og 50 øre. *storfornøyd* Vi har superliten terrasse så dette ble perfekt.
C@milla *EMIL* Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2008 Ja det var fantastisk deilig:o) la noen slike tynne strandmadrasser under, så ble det litt mykt å sitte på også )
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 På vill jakt etter pumpe så jeg slipper å blåse opp manuelt. I morgen er det basseng og Munkholm som gjelder
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 hehe, ganske genialt. Kjøpte et lite plaskebasseng til 2-åringen i dag. Han har hele sommeren plasket ute i badebalje, synes den var litt liten. Men vi kjøpte det minste bassenget (85 cm) og det ble litt lite til både meg og lillegutt. Jeg måtte sitte på knæra ved siden av han. Men, så skulle han inn å se på barnetv så da satte mor seg i bassenget helt alene og det var supergodt. I morgen skal vi på stranden (om jeg finner noe som passer å bade i) Gidder ikke å kjøpe ny bikini når det er 10 dager igjen til snuppa kommer. Bikinitrusa passer, men ikke overdelen Så blir vel kanskje underdelen + en singlet kanskje ? Litt avsporing her.....hehe
2 fine små Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 For de som bor i Oslo anbefaler jeg Frognerbadet! Utrolig forfriskende og de klarer aa holde vannet ganske kaldt synes jeg, tross varmen. Og saa anbefaler jeg formiddagen, aller helst morgenen, da vannet jo er freshest tidligst mulig.... ;o) Men har badet ettermiddag og kveld ogsaa jeg, ingen slimpropp har gaatt og ikke noe fostervann aa spore. Saa jeg er der naar jeg kan jeg, med resten av familien som selskap. Deilig! Sjoeen er vel ogsaa passe akkurat naa? 20 grader er jo rett og slett avkjoelende i varmen. =o) Men basseng hjemme er ogsaa bra, saa kan man ha det saa kaldt og rent man bare vil...
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Jeg vil bade jeg og!! Men man kan vel ikke det hvis slimproppen har gått ell? Bare så jeg er helt sikker her... det frister så fært!! (
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 ja dette gjorde vi også når det første varmen kom, en tur på europris og kjøpte det til 200,- kr. Enkelt og greit )
Rascal_4.11<3 Skrevet 27. juli 2008 #10 Skrevet 27. juli 2008 Hehe kjøpte også ett når første varmebølgen kom, er helt genialt på varme dager, men fryktelig glad vi ikke har naboer med direkte innsyn til hagen for tviler på om det ser kjempelurt ut, føler meg littt som en hval på grunnt vann,men hadde dødd i denne varmen uten det tror jeg..
C@milla *EMIL* Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. juli 2008 hehe.. ja har tenkt på at naboene må tro vi er litt rare her...! Men de fleste ser ut til å fordufte før jeg har kommet meg opp av sengen.. er vel varmen som jager de ut på badestranda tenker jeg, så har ikke fått noen kommentarer enda:o) Idag var det bare heelt nydelig.. Parasollen oppe og skygge over karet, helt perfekt!
2 fine små Skrevet 27. juli 2008 #12 Skrevet 27. juli 2008 Man kan fint bade fordi om slimproppen har gaatt, men skal ikke bade naar vannet har gaatt. Babyen ligger i to fosterhinner inni der, fortsatt godt beskyttet. Man trenger ikke vaere aapen heller fordi om slimproppen har godt. Dette er det mange som har faatt til svar naar de har spurt lege/jordmor/sykehus. Jeg bader som bare det, og er paa termin i dag. Har badet hver dag i ukesvis jeg. =o) I sjoeen, offentlige basseng og i ferskvann. Like blid! God foenoeyelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå