Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Vil anbefale alle som sliter med kiloene etter fødsel, som er sluttet å amme, å bruke 30 days. Har selv gått igjennom et keisersnitt i januar, slet voldsom med kiloene etter dette, men i mai begynnte jeg med 30 days, produktet som skal fjerne magefettet, dette produktet er helt fantastisk, er nå smalere i cm enn før jeg ble gravid, vi derfor anbefale det på det varmeste. Men man kan ikke bare ta produktet å tro alt ordner seg av seg selv, man må være i daglig aktivitet, selv har jeg 2 små nå, er ute daglig på turer, det har sikkert litt også å si at jeg har mistet mange cm.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Er helt grønn jeg - hva er 30 days?? En slags kur? Hvor mye koster noe sånt da og hvor lenge må man belage seg på å bruke det. Må vel bli ferdig med amming først antar jeg
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 30 days er helt nytt kosttilskudd som reduserer magefettet, på helsekost koster en slik boks kroner 399 for en mnd. Veldig vanskelig å si hvor lenge man skal bruke det, som ved alt annet må man bruke det over tid for å få best effekt, men den er kjempe effktiv..............
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Hvor ofte går du tur da? Og spiser du sunt utenom? Eller et vanlig variert kosthold? Jeg har fått sikkelige sperrer siden kg ikke går av...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 ja dette har jeg lest om i ukebladet å dette SKAL jeg prøve..hørtes helt utrolig ut..hater egentlig sånne slankepillere..men dette såg lovende ut.. må jo prøve ,magefettet er jo kjempevanskelig å få bort.. håper d er like bra som d reklamerer for..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 jeg går daglige turer på ca 1 time, spiser helt normal ikke noe hysteri ang kaloritelling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå