Gå til innhold

Jeg håper de blir kastet ut av Norge!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg.

Flytter du til et annet land må du selvfølgelig respekterer hvordan de lever. Det er ikke rasisme, bare ren fornuft.

Tror ikke jeg hadde blitt så godt tatt imot hvis jeg gikk rundt i bikini i deres land. Jeg hadde heller respekterte og gått med skjerf etc...

Skrevet

Det er på tide å bli strengere. Før flere kvinner blir forslått, voldtatt og tråkket på av de som er "dårlige" innvandrere. Kast dem ut. De kan få enveisbillett til landet de kom fra. Hadde de det fælt der, så hadde de oppført seg og vært takknemlig når de kom til landet vårt.

Det norske politiet blir mer og mer tafatt. Stram opp hele linja!

Hiv dem ut. Og la de gode få bli her.

Skrevet

Håper de får en streng og rettferdig straffereaksjon. Gjerne debortasjon. Men jeg håper griser kan fly og jeg er 6 fot under før fremskrittspartiet får noe å si for dette landets politikk. Nei til 6 felltsmotorvei til svinesund.

Skrevet

Jeg kommer fra et annet land, i Europe.

Da jeg kom hitt til Norge, første jeg gjorde var å melde meg opp på norsk kurs.

Så prøvde jeg å sette meg inni norske tradisjoner.

Jeg er ikke noe geni, men konkluderte at å bo i Norge må jo være mer morsom når man forstår kulturen og kan språket (eller prøve hehe).

Jeg hadde ALDRIG oppført meg sånn i dette landet. Jeg synes det er rett og slett uhøflig og man burde være mer takknemlig enn å lage bråk.

Jeg kommer ikke fra noe krigsland akkurat, men hvis man er heldig til å få gratis hjelp, et trygt sted å være synes jeg man kan vise litt respekt.

Skrevet

Hadde jeg tatt meg sånn til rette her i USA, hadde jeg skjemtes...

Jeg føler meg som en gjest, og gjester oppfører seg i landet de er i.

Det får være måte på. Synes jeg leser side opp og side ned på nettet om alt som skjer på asylmottakene, og det høres ikke ut som noe trygt sted å bo med barna sine, iallefall.

Skrevet

Enig!

Send dem til helvete tilbake der de kommer fra!

De får lære å oppføre seg.

Jeg ikke mot at Norge skal hjelpe flyktninger, men når de kommer hit og får hjelp, så skulle man jo tro at de kunne oppføre seg bedre enn det landet de flyktet fra.

Skrevet

Nå kommer de ikke fra helvete,da.

Men oppførselen deres skulle nesten tilsi det!

Skrevet

ja send alle dårlige innvandrere ut fra norge !!kan de ikke oppføre seg så kan de for faen komme seg til sitt eget land å lage bråk der..så kan myndighetene der ordne opp heller..så får myndighetene her i norge konsentrere seg om de dårlige nordmennene vi har her heller,.å ikke bruke unødvendig energi på de innvandrerene som bare er her for å lage spy å elendighet..d har vi nok av fra før..

Skrevet

Også samtidig kan vi jo ta å kvitte oss med alle narkomann, alkoholikere, voldtektsmenn, pedofile, drapsmenn, dyremishandlere, tyver, snyltere, løgner, feite folk, tynne folk, stygge folk, pene folk, folk med rødt hår, folk med platina farge hår, bimboer, lesber, homser, bifile, transeksuelle, folk med kviser, folk med briller, folk med stygge tenner, folk som ikke kan kle seg fint, dårlige mødre/fedre/besteforeldre/tanter/onkler/nevøer/niese, folk som har dysleksi, hvite/brune/svarte/gule/grønne/blå mennesker, JA, la oss ta å kvitte oss med hele befolkningen! Da blir vel dere Dibber som sitter her inne i deres egne lille verden fornøyd!

Skrevet

Og jeg håper DU blir kastet ut av Norge.

(Jeg forsto det slik som at vi kan kaste ut alle vi ikke liker, og jeg liker ikke HI)

Skrevet

Det har da ikke noe med hvem du liker eller ikke.

Dette her har kun å gjøre med å kaste ut kriminelle som kom til landet vårt fordi de vil ha opphold i et land de kan bo trygt og godt. Men samtidlig tror de visst de kan holde på som de vil.

Dette er ikke rasistisk. Det er realistisk.

Skrevet

Hva har dette med det som sto i VG å gjøre?

Her er det snakk om tjsekkere som slo,brukte våpen som pistoler , slagvåpen og kniver på kviner og barn.

Det er dem dette er snakk om.

Folk du drømmer om å ha som fremtidige naboer skulle det oppstå tumulter om en hekk? Neppe.

Skrevet

Nok er nok.....få de til h.......ut !!!!

Skrevet

Dere som gjerne beskytter disse gangsterne, hva mener dere er passelig straff for oppførselen deres?

Eller skal vi synes synd på dem? Si at det er jo så fælt synd på dem, for de har det så trasig,stakkar.Og la dem få en klapp på skulderen med et ønske om at de ikke gjør sånt en gang til?

Skrevet

Straffen må jo settes i forhold til det de har gjort. Det er grunnen til at vi har jury og dommere i dette landet. En hver har rett til å bli dømt av sine likemenn. Og det er grunnsteinene i rettsamfunnet og demokratiet vårt.

Skrevet

Jo Bitch, men disse er ikke norske statsborgere. Ergo, de får reise hjem og bli straffet der etter landets lover og strafferammer! Ikke faen om jeg gidder å bruke mine skattepenger på dem! En del asylsøkere har åpenbart psykiske problemer, men en god del klarer bare ikke tilpasse seg og oppføre seg som man bør når man er en gjest!

Skrevet

Ja enig i at de skal bli dømt av SINE LIKEMENN. Så send de tilbake til landet sitt slik at de kan bli dømt av sine likemenn.

Skrevet

det er bra.sånn skal det jo være.skal kunne norsk ganske fort syns jeg og føye til våre regler.når de gjør noe galt skulle de ha blitt sendt hjem igjen og ikke blitt tatt tilbake.de gjør vel mye galt for å kommer i fengsel,for man lever vel ganske luksus da ja.og ungene ihvertfall skulle ha snakka norsk fra første stund uansett alder.gleder meg til de tar over og håpe vi får landet tilbake uten og være redd for å gå ute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...