*bubbs* Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Det er så utrolig deilig å endelig ha blitt mor! Koselig å kunne "flytte" over hit til DiB..
ScaryMama Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Gratulerer så mye! Jeg husker deg fra bim, koselig å "se" deg her:)
mamman til juliprinsesse Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Det kan jeg si meg helt enig i, når fikk du babyn din da? tuppa vår kom 14 juli :-) utrolig rart å ha henne her og vite at jeg er mamman hennes!! rar men utrolig deilig følelse
*bubbs* Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2008 Hei hei Husker fler av nickene her inne. Lille Iben ble født natt til søndag (20.juli) så nå er hun nesten en uke alt! :)
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Gratulerer så mye med baby! Og velkommen ovet til DiB:) Mener å kunne huske deg fra BiM jeg også, var der på samme tid som Kozy K*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 Er det BliGravid jeg kjenner igjen nicket ditt fra? Hvordan har veien mot mommyhood gått??
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #10 Skrevet 26. juli 2008 Bubbs jo:) Jeg husker deg kjempegodt fra BIM. Da var du snart prøver eller noe sånt. Jeg het Malin+1 med diverse påheng:) Gratulerer som nybakt mamma:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå