Gå til innhold

Endelig baby i armene!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så utrolig deilig å endelig ha blitt mor! :) Koselig å kunne "flytte" over hit til DiB.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer =o)

Velkommen!

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg husker deg fra bim, koselig å "se" deg her:)

Skrevet

Det kan jeg si meg helt enig i, når fikk du babyn din da? tuppa vår kom 14 juli :-) utrolig rart å ha henne her og vite at jeg er mamman hennes!! rar men utrolig deilig følelse

Skrevet

Gratulerer og velkommen hit :)

Skrevet

Hei hei :) Husker fler av nickene her inne. :) Lille Iben ble født natt til søndag (20.juli) så nå er hun nesten en uke alt! :) :)

Skrevet

Gratulerer så mye med baby!

Og velkommen ovet til DiB:)

 

Mener å kunne huske deg fra BiM jeg også, var der på samme tid som Kozy K*:)

 

Skrevet

Gratulerer og velkommen

 

Skrevet

Er det BliGravid jeg kjenner igjen nicket ditt fra? Hvordan har veien mot mommyhood gått??

Skrevet

Bubbs jo:)

 

Jeg husker deg kjempegodt fra BIM. Da var du snart prøver eller noe sånt. Jeg het Malin+1 med diverse påheng:)

 

Gratulerer som nybakt mamma:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...