Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Hei, Jeg lurte om noen andre opplever det samme som meg? Siden jeg ble gravid har puppene mine vokst UTROLIG mye, uten at jeg har lagt på meg noe annet enn mage. Jeg var 75C fra før, synes det var stor nok. Nå ser jeg bare rar ut med så store pupper, litt mage og vanlig alle andre steder. Jeg føler at de trekker veldig mye oppmerksomhet og det liker jeg ikke. Jeg er i uke 29 bare så jeg vet de kommer til å vokse enda mer. Vet at det høres litt teit ut men jeg blir nesten litt deprimert. Jeg liker ikke at de nesten hopper og spretter rundt når jeg går, har kjøpt et par ordentlig BH'er fra triumph men det hjelper ikke. Er det noe jeg kan gjøre for å få dem til å IKKE vokser noe mer? Vet at det er vanlig at pupper vokser i svangerskapet, men SÅÅÅÅ mye??
Miffs Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Ikke så mye du får gjort nei.. Annent enn å ta en tur til en god undertøysforretning og få målt deg, stor sannsynlighet for at den ikke sitter som den skal da mine 70G ikke "hopper og spretter" med bh i rett str og bra kvalitet, Jeg skjønner deg sinnsykt godt, har aldri likt å ha store pupper selv.. De vokste 2 cupstr under graviditeten og har heldigvis ikke blitt større nå som jeg også har melk.
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 ...slapp av de blir mindre når amminga har stabilisert seg....etter det går det greit å slanke dem vekk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå