Gå til innhold

tips til hovne ben i varmen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste to dagene har bena mine hovnet så mye opp at jeg ikke passer inn i sandalene en gang.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De grusomt stygge men o'så deilige Crocs passer fint i varmen. Kjøpte mine fra USA for 200kr inkl frakt. Er ikke stolt av å tasse rundt i dem, men det er de og flip flap'ene som passer. Støttestrømper frister lite i varmen.

Skrevet

Mine føtter får ikke plass i Crocs engang!!! Og jeg har til vanlig problemer med å finne sko pga lav rist, og sinnsykt smale føtter!

Sikkert 2 liter vann i hver fot... Ikke rart at tallene på vekten raser oppover når det er varmt.....

Skrevet

huff ja.. mine føles som to stokker, og har problemer med å bøye tærne.. ekkelt!!!

Skrevet

Har det helt grusomt. Vet ikke hva jeg skal gjøre med de beina jeg, det gjør vondt ;(

Snart bare 3 uker igjen, men orker ikke tanken på å skulle gå over tiden!

Skrevet

Drikk MASSE vann hver dag, beveg hender og føtter i sirkel-bevegelser så ofte du kan, ligg med beina høyt! Dette kan være med på å dempe plagene. Ta gjerne en kjølig dusj, eller sitt med beina i litt kaldt vann.. Er virkelig verdt et forsøk.. Men det viktigste av alt; Husk at vann fordriver vann, så drikk så mye vann du bare klarer; det er det beste tipset mitt =)

Skrevet

Beina mine får heller ikke plass i Crocs, og har lagt på meg ca 3 kg siden fredag formiddag :(

Skrevet

mitt vann løsnet plutselig. kledde på meg støttestrømper(bare til knærne) for 2 dager siden, og har siden da pisset ut 2,5 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...