Trebarnsmor!!! Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Jeg trenger hjelp til hvordan jeg kommer meg videre i spillet.Jeg har stoppet helt opp,og det irriterer meg veldig!!!Gjelder verden 6-1.Noen som kan hjelpe..?
konemor med gutt+spire:) Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 er det den gamle nintedo nes du spiller på?
TingeL Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 tittei! om det er spillet til ds,kan du sjekke denne linken http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/920787/43152 tengte litt hjelp jeg å se...thihi... kjempemorsomt spill! mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå