meeee Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 skal dere sove sammen da? hvem tar ansvar for barnet/barna om morgenen?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Regner med vi sover sammen ja :-) Vielsen er klokken tre, så når jeg må til frisør og slikt, regner jeg med lillegutten blir hjemme her med pappa litt før mormor tar over og tar med sønnen vår i kirka :-)
Arb.ledig husmor Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Vi sover sammen natta før ja, og tror snuppa sover på hotellet med mamma og pappa den natta, ellers kommer de å henter henne her hjemme.. Eg skal reise til frisøren litt før kl 10...Og vieslen er halv 3..
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Vi sover IKKE sammen da:) Jeg skal sove hos forloveren min, og vi skal kose oss med bad og vin:) Litt jentekveld med bare oss to:) Og forloveren til sambo (er forøvrig samboeren til min samboer!) skal sove her hos oss De skal kose seg med en øl på brygga kvelden før. Jenta vår skal sove hos svigers og de tar ho med i kirken. Så det slipper vi å tenke på! Altså til fredag! :) Gifter meg til lørdag!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Jeg mente selvsagt at han er samoberen til min FORLOVER! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå