Gå til innhold

hvordan går amminga?


line_n & sara

Anbefalte innlegg

synes ikke jeg har redusert på amminga i det hele tatt, sara kan spise seg mett på grøt/middag, og når jeg tilbyr puppen etter maten, blir hun hengende på puppen leenge og spiser..

hun får opp mot fire måltider om dagen, brød, grøt og middag og sovegrøt til kvelds, og da også en flaske mme..og alikevell er det amming kl 3 på natta!

 

hvordan er det med dere?

trodde disse små skulle miste puppeinteressen snart, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi ger också 4 måltider om dagen plus lite bröd, kex, frukt och vatten.. har han i sängen från 4-5 tiden om natten o då får han äta så mycket han vill fram till att vi står upp runt 8 tiden.. om dagen ammar jag väl ca 3 gånger men någon gång extra ibland nu när det är så varmt. annars försöker jag o kutta ut nattammingen till han då får komma upp i sängen... ja det blir en del amming fortfarande ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trappet vesetlig ned i mai da vi begynte med grøt. Det gikk av seg selv det. Men han har fått pupp fire- fem ganger hver dag siden det, til hvert målid. Den siste uken har han imdlertid begynt å kreve pupp enn gang om natte også! Det gjorde han kun de første åtte ukene. Så dette er litt snodig. Tydeligvis noe som skjer nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som om jeg skulle skrevet det selv, line_n & sara! Jeg ammer visst akkurat like mye som du gjør. Jeg har flere venninner som bare har ammet morgen og kveld når ungene er blitt så store - bare mi som er helt puppegær'n, hehe...

 

Rart det der med kl 3 om natta, egentlig! Jeg synes ikke det er noe stort pes egentlig, å bare ta henne over i mi seng, gi henne pupp i søvne og så legge henne over i egen seng igjen, men de skal jo ikke ha behov for nattmåltid når de er 8-9 måneder gamle. For øvrig har Helena fått sin første tann nå og forut for det hadde vi noen helt j....ge netter med ei lita jente som hadde det helt forferdelig og mammaen skjønte stakkars ingen ting :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Min har en stund bare villet ha morgen og kveld, og de siste dagene kun morgen.. Jeg synes det er slitsomt å tilby henne og hun bare vrir seg unna. Hun er allergisk mot melk, så det eneste hun får av melk i tillegg til morgenpuppen er Nutramigen blandet med grøt 1-2 ganger daglig. (hun nekter å drikke Nutramigen)

Så det er forskjellig hva man opplever i alle fall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...