lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Hvor langt nord har du vært? Har ventet spent på at du skulle høre med mannen din;)
metaMORfose Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Unnskyld, jeg tenker bare fest og moro om dagen jeg! Hørte med mannen min i forbifarten, og han sier at vi var så langt nord som Båtsfjord i Finnmark. Og vi har vært på Nordkapplatået - det husker jeg forresten. Trodde bare ikke at det var så langt nord.. hahaha.. Vi var bare så vidt innom Finnmark, og var mest rundt Bodø, sier han. (jeg som synes vi reiste og reiste, vel, vel..) Flere detaljer skal komme, jeg har satt det i kalenderen min så jeg skal huske det til i morgen. Nå er det fest som gjelder. Husker en liten kafe, forresten, der vi spiste en knakende god napoleonskake. Ellers fikk vi verdens beste fiskesuppe på den turen. Blir mo i knærne av å tenke på den enda. ))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 hehe, ja, kan tenke meg at de kan lage sjømat i båtsfjord, en annen plass i Finnmark hvor de har nyydelig sjømat... får vann i munnen av å tenke på det er på fiskeresturanten på Ekkerøy(2,5 mil fra Vadsø, mot Vardø). Denner er bare åpen om sommeren da, er vel mest for turister, vi var der å spiste i august i fjord. mmmmm... Der anbefaler jeg dere eller alle som er eller tenker på å besøke finnmark/øst finnmark å ta turen innom.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2008 Jeg har forresten aldri vært i Båtsfjord eller nordkapp. Burde vel kanskje ta oss en tur dit, men det blir ikke nå
metaMORfose Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Nordkapp var ganske spesielt, men det var skikkelig drittvær da vi var der. Blåste, regnte og var kaldt. Vi er glad i kysten vi, og beveget oss nok mye langs den. Tok frem albumet etter den turen, og kom på hvorfor geografien ikke var så viktig på den turen. Vi var jo nyforelsket. I begynnelsen av 20-årene og dødsforelsket. Alle bildene er bare av oss selv der vi kysser eller ser hverandre inn i øynene. Kommentarene under bildene handler lite om hvor vi var eller beskrivelser av stedene. Det handler bare om kliss og klass )) Ung kjærlighet er nydelig! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå