Pysjen Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Hva har/skal dere handle inn til nr2? Det blir 1,5 år mellom guttene mine og det meste kan jo arves sånn som bilsete og sånn- men hva må handles inn? Føler jeg kjøpte så mye til 1 mann og kommer liksom ikke på noe jeg trenger:-S
Topp 10. Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 hva med seng, tvilling vogn? dyne/pute. Saukinn om dere trenger?
Pysjen Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 Glemte å skrive det;-) Har kjøpt søskenvogn og en babykurv som babyen skal sove i og ei newborn bleiepakke. Dyne og saueskinn har jeg etter første mann.
79fia Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Fikk to tette forrige gang, veldig lite man trenger. Er i grunnen helt greit:) Og oppdager man noe man trenger, er det jo bare å kjøpe etter hvert..
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Blir 2 år og 3 mnd. mellom disse. -Har kjøpt ny sprinkelseng. Lillegutt vil fortsatt ligge i sprinkelsengen sin, så da vil jeg ikke kaste han ut av den. Dessuten går det ikke an å ta av den ene siden og det ønsket jeg meg med min dårlige rygg, så da bestemte vi oss for å kjøpe en brukt på finn.no. -Ny madrass. -Baby bilsete (låne av broren min til nr. 1, men nå har de fått baby igjen så da måtte de ha det tilbake) - Kjøpte også en brukt vogn på finn.no siden lillegutt fortsatt sover i bhg, så da får han den brukte vogna som sovevogn i bhg. - Kjøpte også ny babygym, da den lillegutt hadde er av sånn hard plast. Den jeg har kjøpt nå er et teppe med mye leker som henger over (kjøpt på e-bay) - Har kjøpt mei tai og elastisk sjal på e-bay (betalte 250 kr til sammen) Det kommer jeg sikkert til å trenge denne gangen.
kriztie Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Nå tar jeg en liten sving i denne debatten:o) Hva er alders forskjellen mellom deres barn? Venter min første i august, å jeg kunne tenk meg at det ble ca 2år mellom nr 1 og 2.
79fia Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Er jo veldig individuelt dette da. Førstemann her begyntte å hoppe ut av sprinkelsenga da han var 20mnd, da var minstemann 2mnd og lå i vugge. Kjøpte vanlig seng i stedet for sprinkelseng da. Hadde søskenvogn en stund, men hadde ikek trengt den.
Lillebror og stoerebror Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 Jeg får 18 mnd mellom mine og har kjøpt en liten dyne (bruker de i vogna så greit med en hver), søskenvogn og bleier. Resten kjøper jeg ved behov tenker jeg. HAr vugge så den blir seng den første tiden, så ser vi etterhvert om eldstemann vil ha ny seng eller om vi må ha en sprinkelseng til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå