Ayka 09+13+14 Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Hvor lenge var du og din utkårede kjærester før Dere tok steget og flyttet sammen? Og har du angret på at det ble til det tidspunktet? Selv flyttet jeg og sambo sammen etter å ha vært kjærester i 1,5mnd... Har ikke angret på at det gikk så fort! Han er en flott mann og samboer,og vi har det veldig fint sammen
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Vi hadde vært sammen 6 mnd før vi slyttet sammen. Nå har vi vært sammen i 4 år og gift i 2 av dem
blirjegsnartmamma Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Vi hadde vært sammen i ca 10 mnd.. Vi ventet så lenge fordi vi ville gifte oss før vi flyttet sammen Ellers kunne vi bodd sammen fra dag 1!! Vi ble sammen kvelden etter at vi møttes, og har nå vært gift 1 år Livet kunne ikke vært bedre!
2 gutter og ei lita jente:) Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Vi møttes en fredag, (vi viste av hverandre fra før) og torsdag uka etter kom han med seng og klær. Vi har nå vært sammen i 7 år- Gift i snart 5 og venter nr 3:)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Vi har vært kjærester i 4 år og nettopp flyttet offisielt sammen. Nå er vi jo bare 20 begge to også da, men synes det har vært helt greit å vente
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Vi var sammen i fire år vi og Er også 20 Har snart vært sammen i 5 år nå, flyttet sammen november 07 Han bodde vel egentlig sammen med meg og min familie i ca 2 år før vi flyttet for oss selv også da. Så visste jo at det kom til å gå bra når vi flyttet for oss selv
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 Vi hadde vært kjærester i ca 2 mnd da vi kjøpte oss hus og flyttet sammen. Fungerte kjempefint for oss
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 Vi flyttet sammen etter 2,5mnd:) Kjøpte hus sammen da vi hadde vært sammen i 10mnd:p Forlovet oss på 20års dagen min, da hadde vi vært sammen i 1år å 7mnd:) Nå har vi vært sammen i 2 år på august, og har ikke angret ett sekund! Han er verdens beste stefar for dattera mi, og kommer til å bli en flott pappa, når ungen kommer i januar:D Jeg er forresten 20år, han er 28år. Snakker og¨så om bryllup og ett barn til:)
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #10 Skrevet 26. juli 2008 vi flyttet sammen etter ca 2 mnd, venter barn i april, da har vi vært sammen i 15 mnd.. snakker om å gifte oss i løpet av vinteren
Line m 3 Skrevet 26. juli 2008 #11 Skrevet 26. juli 2008 Husker ikke helt, jeg. Gikk vel 1 uke eller 2 Men terminen er akkurat 1 mnd før 1 års dagen vår
mamarama og lille banan Skrevet 26. juli 2008 #12 Skrevet 26. juli 2008 vi hadde vært sammen i ca. 5 mnd da vi flyttet sammen. men sambo bodde nærmest hos meg fra vi hadde vært sammen i 1 mnd. han var bare hos foreldrene og spiste middag på slutten. vi kjøpte leilighet sammen da vi hadde vært sammen i 11 mnd. vi hadde vært sammen i nesten litt over 2 år da lillegutt ble unnfanget, og nå feiret vi nettopp 2,5 år sammen akkurat passe tempo for oss!
Laybik Skrevet 26. juli 2008 #13 Skrevet 26. juli 2008 Vi var egentlig ikke ordentlig kjærester før vi flyttet sammen, men vi hadde holdt på i over et halvt år...
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #14 Skrevet 26. juli 2008 Vi flyttet sammen etter 1/2 år, forlovet oss etter nesten 3 og giftet oss etter 5 år. Fikk første lille gullet etter 7 år og får nestemann etter nesten 8 1/2 :-) Har ikke angret på tidspunktet for noen av delene.
barbara Skrevet 26. juli 2008 #15 Skrevet 26. juli 2008 Det var vel ganske gradvis selv om det gikk veldig fort. Klassisk kjærlighet ved første blikk-historie. Sovet sammen nesten hver natt siden vi traff hverandre. Tok vel to-tre uker fra vi traff hverandre før jeg fikk nøkkel til leiligheten hans. Etter tre måneder sammen oppdaget vi at jeg var gravid, og etter det var jeg knapt hjemme hos meg selv annet enn for å hente posten, siden jeg var veldig kvalm, og han hadde leilighet og jeg bodde på hybelhus og delte bad med fem andre som ikke visste at jeg var gravid. Meldte flytting inn til ham en måned etter. For snart fire uker siden, 8 md etter at vi traff hverandre fridde han:-) Verste var at ingen ble overrasket, alle vennene og familien lurte mest på hvorfor ingen av oss hadde fridd enda tidligere... Termin er temmelig nøyaktig ett år etter at vi traff hverandre, vi gleder oss masse:-)
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #16 Skrevet 26. juli 2008 Da vi møttes var bodde han fortsatt hjemme (han er litt yngre enn meg), mens jeg hadde egen leilighet. Så det ble naturlig at vi var hos meg hver dag (og natt). Han bodde uoffisielt hos meg i 6 mnd. Etter det skulle jeg flytte, og da ble det naturlig at vi flyttet sammen til den nye leiligheten. Vi forlovet oss på samme tid.. Ble gravid etter 9 mnd.. Vi kjøpte leilighet sammen for 9 mnd siden og jeg ble gravid med vår 2. sønn 1 mnd etterpå. Vi gifter oss til neste sommer.. Kan ikke si jeg angrer på noen ting=) Alt har skjedd til et naturlig tidspunkt=)
White*Angel Skrevet 26. juli 2008 #17 Skrevet 26. juli 2008 Vært sammen 5 år nå. Flytta inn sammen med han for 2år siden da jeg var 18 år.=) Så vi har bare bodd sammen 2 av 5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå