OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Fredag kveld ble nabogutten ved vår borettslaget funnet livløs ved hvervenbuksta stranden... Jeg fikk høre at han ble fraktet til sykehuset, men kort tid etter kunne ikke de på sykehuset redde hans liv da han hadde ligget i vannet i over 2 timer :( Synes det er så urettferdig han var jo bare 5 år gammel, en glad gutt som alltid smilte og lekte med alle sammen! Skjønner ikke noe...hvordan skal jeg fortelle niesen min om dette her senest onsdagen lekte de sammen ute:( alt virkert så bra og morsomt ohhhh jeg kjenner at tårene vil renne og klumpen i halsen plager meg hver gang jeg ser på niesen min som spurte idag hvorfor ikke 5 åringen hadde ringt på idag for å leke sammen Håper du får det godt oppe lille solstrålen til borettslaget vårt du fortjener det virkelig http://arkiv.nettavisen.no/Nyhet/317252/To+sm%C3%A5+barn+funnet+livl%C3%B8se.html R.I.P
Leirha Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Å leste det, det var så trist ( Stakkars stakkars foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå