Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Takk gud for en god vifte og iskalde pepsi max bokser! Om august blir like varm så kommer jeg til å slite tror jeg hehe...da er jeg jo høygravid nesten!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Var selv i Thailand 5 mnd under graviditeten, det er som er fint med å være gravid i varmen er at du nesten kan gå naken og fortsatt se super flott ut...kos deg med magen.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 hehe, joda er stolt over magen min jeg..synes den er fin. Men blir uansett for varmt for meg..men nå er ikke jeg noe fan av varmen generellt da..med mindre jeg for bade i sjøen hver halvtime. Ganske fornøyd nå, vi pusser opp gj.rommet og nå har jeg støvsugt 2 etg, og kastet 2-3 søppelsekker med leker,klær etc!!
Alba44 Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Skjønner deg så godt. Koker uten å være gravid, jeg.... :-/
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 jeg er helt enig! jeg er i uke 30 og holder nesten ikke ut nå! sitter inne i goværet, orker ikke å være ute!
Fire småtroll Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Åh, helt enig... Er bare 10 uker på vei jeg da, men varmen gjør jo plagene 10 ganger værre. Kvalm, svimmel, uvel, trøtt og irritabel... Prøvde meg på stranda i går, men endte med hodepine, potte tett nese, enda mer kvalm og svimmel, alt var galt. Nå sitter jeg i skyggen, på den mest vindfulle plassen av hagen, med et stort glass isvann og lengter etter vinteren!
Trebarnsmamma30 Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 Uff, hørtes ikke godt ut:/ Jeg har bare vært høygravid på vinteren, og slet med hetetokter da for å si det slik.. Synes synd på dere som er gravide i denne varmen..dere har all min sympati:)
fox`y Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 syns d var deilig å gå fullgravid på sommern jeg:O) begge gutta er født i juli å begge gangene har d vært opp mot 30 grader ved fødsel hehe... pepsi max er deilig ja:O)kos deg me magen.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 26. juli 2008 #11 Skrevet 26. juli 2008 HELT enig!! Det er rett og slett forferdelig! Og jaaaa jeg vet man ikke skal klage på varmen, men DET føler jeg at jeg kan med god samvittighet i uke 32 altså Her er det itillegg heeeelt vindstille. Sitter for det meste foran vifte inne, eller ute i bassenget til Thea i skyggen! Vi får vel bare holde ut! På tirsdag er det meldt regn her jeg bor. *gleder meg*
PAVEEL Skrevet 26. juli 2008 #12 Skrevet 26. juli 2008 ENIG!! i august 2006 fikk jeg en gutt og da elsket jeg varmen og tålte den kjempegodt. nå har jeg termin 3.nov og jeg takler ikke varmen så godt denne gangen nei:( synd for jeg elsker sommeren.........
Mamma til to tette Skrevet 26. juli 2008 #13 Skrevet 26. juli 2008 Uke 39 og jeg koker. Føler jeg ikke kan klage siden det er topp for far og sønn som storkoser seg. I morgen reiser vi til hytten ved sjøen, skal bli deilig med skygge og sjøbris noe vi ikke har her hjemme. Pjokk har også blitt slått ut av varmen så vi hadde oss en siesta fra 12-15. Heldigvis har vi kun morgensol på soverommene så ok og svalt på nettene til tross for tropenatt i går og meldt i natt.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 26. juli 2008 #14 Skrevet 26. juli 2008 Motsatt her...vi har ikke morgensol så den stakkars jenta mi ligger i ett kokt rom å sover akkurat nå !!! Men må ha barnesikring på vinduet så kan ikke åpne vinduet lengre opp!! Heldigvis sover hun lenge hver morning, mye kjøligere da på hennes og på vårt soverom..men i natt sovnet ikke jeg før 1-2tia.....
#Ariadne# Skrevet 26. juli 2008 #15 Skrevet 26. juli 2008 dra på stranda=) hjelper med litt sjøluft og litt bading. varmen er mye lettere å holde ut med da! jeg er i uke 39 nå, men vi har storkost oss i dag. ikke orket å dra noe sted tideligere i uka, bare vært hjemme. angrer på det siden det var såååå deilig på stranda i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå